fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנציגה הנהריינית שלנו בתחרות מלכת היופי

תחרות מלכת היופי של ישראל תתקיים בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי. המתמודדת שתבחר ברוב קולות על ידי הקהל תעפיל לגמר התחרות המורכב מ-4 מתמודדות. את נהריה תייצג טלי קרסנופולסקי. מחזיקים לך אצבעות
טלי קרסנופולסקי מנהריה צילום: טל שחר

קבלו את הנציגה הנהריינית: תחרות מלכת היופי של ישראל יוצאת לדרך

תחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2020 תתקיים ב-13 ביולי. אחת מ-12 המתמודדות הסופיות בתחרות השנה היא טלי קרסנופולסקי, תושבת העיר נהריה.

טלי קרסנופולסקי, בת 18 מנהריה, שחקנית טניס מקצועית, מקום 3 בארץ לגילה. רוצה לעבוד כמאמנת כושר, ללמוד ולעזור לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

טלי קרסנופולסקי מנהריה צילום: טל שחר

תחרות מלכת היופי של ישראל, הנערכת מטעם מגזין "לאשה" מתקיימת בפעם ה-71, והשנה, גם הקהל בבית ייקח חלק בהחלטה על הזוכה בתואר וזאת על ידי הצבעה מהבית.

בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי ניתן יהיה להצביע למתמודדת המועדפת. המתמודדת שתבחר ברוב קולות תעפיל אוטומטית לגמר התחרות המורכב מ-4 מתמודדות: אחת על פי בחירת הקהל ושלוש האחרות תבחרנה על ידי הרכב השופטים. ב

סיומו של הגמר שיתקיים ב-13 ביולי תזכה אחת מהן בכתר הנוצץ ובתואר הנכסף "מלכת היופי של ישראל" ותייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס".

המתמודדות לתחרות מלכת היופי צילום טל שחר

 תחרות מלכת היופי: תכירו את המועמדות הסופיות

טלי קרסנופולסקי, בת 18 מנהריה, שחקנית טניס מקצועית מקום 3 בארץ לגילה. רוצה לעבוד כמאמנת כושר, ללמוד ולעזור לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

וונדי בלחסן, בת 20 מנתניה. לפני 6 שנים עלתה לנתניה  עם משפחתה מפריז. לומדת קוסמטיקה, מציירת בפחם, כותבת שירה וסיפורים קצרים.

לירן רובין, בת 20 מתל מונד, דוגמנית, משוחררת טרייה מהצבא. חולמת ללמוד עיצוב אופנה במכללת שנקר

נועם דהן, בת 22 משדרות, קצינת חינוך ולומדת לתואר ראשון במדעי החברה במכללת אשקלון. חשוב לה להשתמש בבימת התחרות כדי לשתף במציאות חייהם של תושבי עוטף עזה.

גילי ערבה, בת 19 מחולון, חזרה לארץ עם משפחתה לפני מספר חודשים מהקאריביים שם התגוררה מגיל 5. רקדה באופן מקצועי ולימדה ריקוד לילדים מיעוטי יכולת. סטודנטית לתקשורת.

יולטה שקלוב, בת 21 מראשון לציון, דוגמנית, מורה פרטית ללשון לתלמידי יסודי, עוסקת בתחום הנדלן .

רוני ברכאל, בת 20 מגן יבנה. משרתת בלהקה צבאית של חיל חינוך. היא החלה לשיר בעקבות אחותה הגדולה ועובדת בימים אלו על הוצאת סינגל.

חן שאול, בת 20 מבת ים, משוחררת טרייה, שירתה כסייעת רופא שיניים. שיחקה כדורעף בנבחרת בת ים.

תהילה לוי, בת 18 מיבנה. לפני גיוס, מנהלת חנות בגדים. שואפת להיות קלינאית תקשורת ולטפל בילדים בעלי קשיים.

ג'קלין סלובודסקוי, בת 18 ממצפה רמון. לפני שלוש שנים התגלה אצלה גידול במוח, היא מטופלת ונמצאת במעקב והחליטה לא לתת לגידול לעצור את חייה. דוגמנית ואמנית קעקועים.

נועה תאומי, בת 23 מיהוד. דוגמנית. בשל רצונה לעסוק בעתיד במקצוע משמעותי המערב עבודה עם אנשים ועשייה חברתית, היא עתידה להתחיל בשנה הבאה לימודי רפואה.

איילר בבייב,  פירוש שמה הוא ירח בשפה הטורקמנית, בת 22 מפתח תקווה, עלתה לארץ ב- 2003 מטורקמניסטן. מעצבת בגדי ים.

לינק לדף ההצבעה של תחרות מלכת היופי של ישראל:  דף ההצבעה יעלה ב-23 ביוני בשעה 11:00.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות