fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלוץ דייויד בויסן שוחרר מהפועל נוף הגליל

"מודה למועדון על היחס שהפגינו כלפי", אמר בויסן. המנכ"ל ברעם: "הגענו להחלטה על פרידה, שילמנו לו את כל מה שמגיע לו ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה בהמשך".
דיוויד בויסן בפעולה (צילום חגאג רחאל)
עזב.. דיוויד בויסן בפעולה (צילום חגאג רחאל)

החלוץ היהודי –דני, דיויד בויסן, שהחמיץ אימונים בשבוע שעבר בשל גב תפוס כלל לא הגיע למשחק נגד לוד בשני שעבר. מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, סיכם אתו על עזיבתו. "מודה למועדון על היחס שהפגינו כלפי", אמר בויסן. המנכ"ל ברעם: "הגענו להחלטה על פרידה, שילמנו לו את כל מה שמגיע לו ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה בהמשך".

כזכור, בויסן הגיע לנוף הגליל בחודש ינואר מנס ציונה בליגת העל, לשם הגיע מבית"ר ירושלים בשורותיה מיעט לשחק. הוא הגיע לארץ כהשקעה של אלי טביב, הבעלים לשעבר של היו"ר שבינתיים עזב.

הפועל נוף הגליל פתחה את הפלייאוף התחתון ברגשות מעורבים: מצד אחד השיגו ניצחון 1-3 קליל על בני לוד, מצד אחד היא ספגה שני כרטיסים אדומים (מחמוד ג'אבר ופדרו פטראצי), אבל הדבר הכי חשוב הוא הבטחת ההישארות בליגה באופן כמעט סופי.

שני שחקנים נזקקו לתפרים

אם לא די בשני המורחקים גם אחמד קסום ורועי שוקרני נזקקו לתפרים בבית החולים אחרי המשחק, לאחר שנפגעו בתיקולים פראיים. בקבוצה הפנו טענות לשופט שלומי בן אברהם, שאפשר משחק אגרסיבי על גבול האלימות. באימון יום שישי הם כבר התאמנו כרגיל.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הבקיעה  נוף הגליל שלושה שערים קלילים (עצמי, תומר סויסה וים כהן), המאמן ירון הוכנבוים הכניס למשחק את הקפטן הוותיק, ראובן גל, באחת ההופעות האחרונות שלו במדי המועדון. גל, בן 36, שלא מרבה לשחק העונה, שותף במשחק ליגה שישי בלבד מתחילת העונה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות