fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום חל"ת: שחקני מכבי נתניה הסכימו לקיצוץ ניכר בשכרם

בשל משבר הקורונה הסכימו שחקני מכבי נתניה לקיצוץ של עד 50 אחוזים בשכרם, במקום לצאת לחל"ת
קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן. צילום: דף הפייסבוק של מכבי נתניה
קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן. צילום: דף הפייסבוק של מכבי נתניה

שחקני מכבי נתניה צפויים לסכם בימים הקרובים על קיצוץ של עד 50 אחוז משכרם ולא ייצאו לחופשה ללא תשלום. בימים הקרובים נוהלו מספר שיחות בין המנכ"ל ניב גולדשטיין לקפטן אלמוג כהן שמייצג את השחקנים. בתחילה דובר כי השחקנים ייצאו לחל"ת כפי שעשו בקבוצות אחרות כמו סקציה נס ציונה והפועל חדרה. אך לבסוף הסכימו השחקנים לקיצוץ משמעותי, במסגרתו השחקנים הבכירים בעלי השכר הגבוה יקצצו סכום גבוה יותר ואילו שחקנים שמרוויחים בין 10-15 אלף שקלים יקצצו רק כ-3,000 שקלים.

בשלב זה  הוחלט כי הקיצוץ יהיה לחודשיים הקרובים וזאת במידה והליגה תחזור בחודש מאי. אם משחקי הליגה יידחו שוב, גם בחודש מאי עלולים השחקנים לספוג קיצוץ משמעותי. במקרה כזה, ואם הליגה תחודש בחודש יוני, יחזרו השחקנים לחוזיהם המקוריים בחודש המשחקים האחרון של העונה.

כהן שוחח עם כל השחקנים וקיבל את אישורם למהלך ואף התייעץ במקביל עם ראשי ארגון השחקנים שאף הם תמכו בפשרה בין הצדדים.

אם או בלי קורונה, במכבי נתניה מעריכים כי תקציב הקבוצה, שגם כך היה צפוי לעמוד על עשרים מיליון שקלים בעונה הבאה, ירד בכשלושים אחוזים נוספים. זאת בשל המצב ולאור העובדה שאייל סגל לא מתכוון לחזור בו מהודעת עזיבתו. לסגל מניות בחברת "קשרי תעופה", שמן הסתם נפגעה קשות ממשבר הקורונה.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות