fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל לניאדו לשר אדלשטיין: "אנחנו זקוקים לעזרת המשרד בתקופה הזו. חווינו אובדן הכנסות בהיקף נרחב עקב הנחיות קורונה.

הוצגו בפני שר הבריאות וצוותו האתגרים הקליניים והפיננסיים, איתם מתמודד בית החולים, לאור שינוי הפעילות של בית החולים בתקופת הקורונה.
אדלשטיין בלניאדו. צילום דוברות לניאדו

שר הבריאות ח"כ יולי אדלשטיין סייר בבי"ח לניאדו, כחלק ממדיניותו לקיים שגרת ביקורים בבתי החולים המתמודדים עם מחלת הקורונה. השר פתח את ביקורו אצל נשיא לניאדו האדמו"ר מצאנז שליט"א, השר שוחח עם האדמו"ר שעה ארוכה, השיחה עסקה בהצגת חזון בית החולים, כפי שנוסח על ידי אביו של האדמו"ר לפני כ-45 שנה.  חזון בית החולים,  הפך ברבות השנים לבסיס לחוק זכויות החולה:  "אני מעריך מאד את העבודה המקצועית והמסורה של צוות בית החולים, הצוות מתמודד עם אתגרים גדולים ועומד בהם בכבוד רב. אני מנהל משא ומתן רציני מול משרד האוצר כדי שלא נהיה במצב של בניית מחלקת קורונה על ספינה טובעת. בתי החולים בכלל ובתי החולים הציבוריים בפרט, זקוקים לתקצוב משמעותי בדחיפות, בית החולים לניאדו כמובן בתוך המהלך הזה. אני מקווה שבימים הקרובים נגיע לכדי פתרון".

שר הבריאות: מה שלא יקרה עכשו לא יקרה בחורף

לבקשת העזרה הכספית של בית החולים אמר שר הבריאות אדלשטיין: "מה שלא יקרה עכשיו לא יקרה בחורף. חובה לסגור גרעונות של בתי החולים הציבוריים בדחיפות. יש הבנה בנושא הזה גם באוצר"

בבית החולים קיבלו את פניו של השר הנהלת בית החולים, בראשותם של המנכ"ל מר נדב חן והמנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני. השר סייר במחלקה לרפואה דחופה,  המעניקה שירות לכ-500,000 תושבי נתניה והשרון הן בימי שגרה והן בתקופה האחרונה, במהלכה נפתח אגף למיון נשימתי המיועד לחולים החשודים כחולי קורונה. השר פגש את צוות  המחלקה , העוסק מסביב לשעון במתן טיפול בתנאי תשתית לא פשוטים.

לאחר הסיור במחלקה, הוצגו בפני שר הבריאות וצוותו האתגרים הקליניים והפיננסיים, איתם מתמודד בית החולים, לאור שינוי הפעילות של בית החולים בתקופת הקורונה.

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו אמר לשר "אנחנו זקוקים לעזרת המשרד בתקופה הזו, במהלך הגל הראשון חווינו אובדן הכנסות בהיקף נרחב עקב ההנחיות להפסיק את הפעילות האלקטיבית. לאורך הגל הראשון טיפלנו פה בכמות גדולה מאד של חולים ועכשיו בגל השני, אנו ממשיכים בכך. העלויות של כח האדם למחלקות הקורונה הן כבדות ויש צורך בשיפוי כספי על כך.  עזרת המשרד נדרשת כהיערכות להמשך הגל השני ובודאי לקראת החורף. במקביל לטיפול בחולי קורונה, אנחנו ממשיכים לפתח שירותים שונים לקהילה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות