fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלב גנים נחנך בניין חדש בהשקעה של 40 מליון שקלים

למרות הקורונה ואולי בגלל הקורונה הביקוש לדיור מוגן גדל וההתעניינות בלב גנים גם היא גדלה
לב גנים הבניין החדש

בשבוע שעבר נחנך בניין חדש בדיור המוגן של לב גנים  בהשקעה של 40 מיליון שקלים. אפקט פוסט קורונה עובד. אחרי הפגיעה בדיירים הסיעודיים בבתי אבות בארץ הבינו בקרב האוכלוסיה המבוגרת שקיים הבדל מהותי בין מוסדות סיעודיים ובתי אבות לבין דיור מוגן יוקרתי. ולכן כבר עם חנכת הבניין קיימת התעניינות גדולה ברכישת יחידות דיור מוגן.

הבניין החדש של "לב גנים" מתנשא לגובה של עשר קומות וכולל 40 דירות בהם דירות בסגנון בוטיק על שטח של 45 מ"ר או 80 מ"ר. כל הדירות הדירות מאובזרות וקיימת מערכת בקרה מבנה החולשת על כל המערכות.

ההשקעה בפרויקט מוערכת  בכ- 40 מליון שקלים ומחיר הדירות הוא על בסיס פיקדון החל מ- 600,000 שקלים ועד 1,800,000 לדירת שלושה חדרים.

מנכ"ל דיור מוגן לב גנים יוסי קפלן: "התקופה האחרונה אתגרה את כלל האוכלוסייה ובעיקר את אוכלוסיית הגיל השלישי. חווית הלבד בשבועות האחרונים העצימה את החששות מהעתיד לבוא. אנו משוחחים עם הדיירים הפוטנציאלים ובני משפחתם וילדיהם על חווית השבועות האחרונים ומציעים מגוון מסלולים לכניסה. לב גנים הנו בית משפחתי המכיל 120 דירות. הכל מתוכנן לחיים שלמים ופעילים בתוך המרחב המוגן, עם חברי הקהילה המשפחתית ושפע הפעילויות הזמינות לדיירים גם בימים אלו".

אז מה זה דיור מוגן?

"דיור מוגן כשמו כן הוא. לכל דייר יש את הדירה שלו, דירה מאובזרת כמו שהייתה לו בבית רק קטנה יותר. היא כוללת חדר שינה, סלון, מטבח, מקלחת ועוד והוא יכול לנהל את חייו כרצונו בדלת אמותיו בתקופת ההסגר. זה בית מגורים והוא לא דומה למוסדות לקשישים".

"לב גנים" שוכן ברחוב מנדלה מוכר ספרים בקרית נורדאו.

"אני תמיד משווה את המבוגרים שגרים בבניין המגורים הסמוך ללב גנים למבוגרים שגרים אצלנו. גם הם ספונים ומסוגרים היום בדירותיהם, אך הם סומכים על טוב ליבם של שכניהם וילדיהם שיספקו להם קניות, מזון ותרופות ויחליפו להם מנורה שרופה. ואם אין להם קרובי משפחה או יחסים עם השכנים, הם יימצאו בנוסף גם במצב של בידוד נפשי. בדיור המוגן שלנו יש מעבר לדלת הדירה צוות מקצועי ונגיש לכל מה שנדרש לדייר. אנחנו מספקים להם הכל על ידי צוות שגם ישן במקום".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות