fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בולמש: יתקיימו אירועים פרטיים בשלולית החורף בימי שישי ושבת

שלולית החורף: סגן ראש העיריה אפרים בולמש בישיבת קואליציה הודיע כי סיכם עם ראש העיריה לאפשר פעילות חברתית וקיום אירועים פרטיים במתחם השלולית בשישי ושבת.
שלולית החורף. צילום: רן אליהו

שלולית החורף בנתניה היא הפארק הגדול ביותר בנתניה. יש בו  ערכי טבע, מתקנים אטרקטיביים ומרחבי דשא לפעילות. ציבור רחב מגיע לפארק בסופי שבוע לבלות עם המשפחות. לדברי חבר מועצת העיר וסגן ראש העיריה אפשרים בולמש יש מקום לאפשר פעילויות פרטיות הן לבני נוער, צעירים ומבוגרים. מדובר בהופעות ומוסיקה – במסגרת חוק העזר העירוני.

במהלך ישיבת מועצת העיר בעת העברת דו"ח ראש העיריה הודיע סגן ראש העיריה אפרים בולמש כי בישיבת קואליציה סיכם עם ראש העיריה כי יש כוונה לאפשר פעילות חברתית וקיום אירועים פרטיים במתחם שלולית החורף בשישי ושבת, דבר שבדיעבד קורה גם היום.

אפרים בולמש: שונאים קשישים או מתאבדים?

האם נפתח עידן חדש בנתניה בו מאפשרת העירייה פעילויות לציבור במתחמים ציבוריים בשבת?

אפריים בולמש: "בישיבת הקואליציה העליתי שוב את נושא פתיחת היכלי התרבות, אולמות הספורט לפעילות בשבת. יחד איתם הזכרתי להנהלת העיר שבמתחם שלולית החורף כבר מתקיימת בשישי ושבת פעילות של בני נוער ואנשים פרטיים בשלולית כמו מסיבות בני מצווה וארוחות משפחתיות על מנגלים ועוד. הייתה התנגדות נחרצת של חברי המועצה החרדים והוחלט לקדם בינתיים את הפעלת אירועים חברתיים תרבותיים בשלולית ובפארק הציפור באזור התעשייה החדש. מדובר בפעילויות כולל מוסיקה אך במסגרת חוק העזר העירוני. אנחנו עובדים כרגע על הכנת הנהלים בהם אף עובד ציבור לא יידרש לחלל שבת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות