fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פטאנק: ותיקי כרמיאל זכו באליפות מחוז גליל

קבוצת הוותיקים של כרמיאל בפטאנק, זכתה בפעם הראשונה בתולדותיה באליפות מחוז גליל, לאחר שסיימה את העונה הרגילה בליגה לאזרחים ותיקים כשהיא במקום הראשון בטבלה.

כרמיאל א', שמשחקת בליגה לדרג א', סיימה את העונה הרגילה עם מאזן של 14 ניצחונות ו-2 הפסדים, בדיוק כמו האלופה בחמש השנים האחרונות, חצור הגלילית, אך כרמיאל הקדימה אותה בזכות יחס נקודות עדיף. כרמיאל סיימה את העונה עם מאזן של 43:139 (96+) בעוד מאזנה של חצור הגלילית היה 45:133 (88+).

כרמיאל א' מורכבת מהשחקנים: יוסי יציב, נתן ארד, ולדימיר אוליך וגל ינאי.

שחקן הקבוצה יוסי יציב: "היה בינינו לבין חצור הגלילית מאבק צמוד ועיקש לאורך העונה כולה, ואנחנו שמחים שידינו היתה על עליונה. עכשיו נקווה להמשיך את ההצלחה גם באליפות הארצית".

קבוצת כרמיאל ב', גם היא מדרג א', סיימה את העונה במקום החמישי, עם מאזן של 10 ניצחונות ו-6 הפסדים ויחס נקודות של 93:112, וגם היא זכתה בכרטיס ההשתתפות באליפות הארצית. קבוצה זו מונה את דן דורון, אביזמר זמיר, איציק וייס וישראל שחורי.

גם 2 הקבוצות הנוספות: כרמיאל ג' וכרמיאל ד', המשחקות בדרג ב', סיימו את העונה הרגילה עם הישג מצוין. כרמיאל ג' דורגה במקום הראשון עם מאזן של 14 ניצחונות לעומת 2 הפסדים ומאזן נקודות של 63:139, וכרמיאל ד' סיימה במקום השני עם 12 ניצחונות, 4 הפסדים ויחס נקודות של 61:125.

natanarad-yosiyaziv-vladimirolih
עשו היסטוריה. נתן ארד, יוסי יציב וולדימיר אוליך (צילום: אלכס הובר)

קבוצת כרמיאל ג' כוללת את השחקנים: אהרון פסח, אבי אשור, שוקי אלנקווה ומשה יוסף. בקבוצת כרמיאל ד' משחקים יהושע אלטנני, מיקי ירחי, מרים פילוסוף וטיבי רוט.

שתי הקבוצות עלו גם הן לאליפות הארצית ובכך למעשה השלימו הישג שיא למועדון כשכל 4 נציגותיו, ישתתפו באליפות הארצית שתתקיים ב-10.11 בניר צבי.

מועדון הפטאנק של כרמיאל הוקם בשנת 2010 בזכות יוזמה פרטית של גמלאים מכרמיאל. כיום, מונה המועדון 4 קבוצות בליגה לוותיקים ו-60 חברים.

האימונים מתקיימים בחורשת קובי, בימי ראשון, שלישי וחמישי, בין השעות: 09:00 – 11:00.

יציב: "הפעילות שלנו הולכת וגדלה ויותר ויותר חברים מצטרפים אלינו. העונה הנוכחית היא העונה המוצלחת ביותר של המועדון מאז הקמתו. כרמיאל כבשה את צמרת הליגה, כשקבוצה אחת זכתה באליפות המחוז וכל 4 הקבוצות עלו למשחקי חצי הגמר והגמר הארציים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות