fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: רותם בז'רנו הצטרף לקואליציה של קונינסקי

נחתם בכרמיאל הסכם קואליציוני עם רותם בז'רנו. קונינסקי הגדיל את כוחו במועצת העיר
רותם בז'רנו | צילום אלכס הובר
רותם בז'רנו | צילום אלכס הובר

אמש (ראשון) נחתם בכרמיאל הסכם קואליציוני עם רותם בז'רנו, מי שהתמודד מול קונינסקי על ראשות העירייה בבחירות האחרונות.

בז'רנו עבר את אחוז החסימה, עם מנדט בודד במועצת העיר, ובסבב השיחות שהתקיים עם סיומה של מערכת הבחירות, בחר לא להצטרף לקואליציה. אמש, לאחר מגעים ומשא, ומתן הצטרף בז'רנו לקואליציה, המונה עתה 11 חברים מול שישה חברי אופוזיציה.

על פי ההסכם שנחתם, בז'רנו יעמוד בראש ועדת תחבורה עירונית שתדון ותגיש המלצות בנושא הסדרי תנועה, חוקי עזר, מיקום תחנות אוטובוס ועוד.

ראש העירייה משה קונינסקי: "אני מברך את רותם בז'רנו על הצטרפותו לקואליציה. לרותם ולי דרך ארוכה ומשותפת ואני בטוח שנפעל יחד ובשיתוף פעולה למען תושבי כרמיאל".

רותם בז'רנו: " דף חדש חרתה על דגלה לעשות למען העיר, לכן החלטתי להצטרף לעשייה. התחלתי את דרכי הפוליטית ביחד עם משה קונינסקי כשהקמנו את סיעת מהפך בכרמיאל, אני רואה בהצטרפותי לקואליציה סגירת מעגל למשימה שלקחנו על עצמנו ב- 2013, להנהיג את העיר כרמיאל. אני מכיר את משה טוב מאוד, עבדנו ביחד בעבר, עשינו דברים נפלאים ונעשה עוד הרבה בעתיד. מאחל הצלחה רבה לכולנו".

גיורא צ'שקין, משה קונינסקי, רינה גרינברג, רותם בז'רנו ורותם ינאי | צילום אלכס הובר
גיורא צ'שקין, משה קונינסקי, רינה גרינברג, רותם בז'רנו ורותם ינאי | צילום אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות