fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל פתחה עונה חדשה

ליגת העל, גברים: הישגי כרמיאל פתחה את העונה בהפסד בית * הסבב הראשון של משחקי המאסטרס יצא לדרך * אגודת הישגי כרמיאל אירחה משלחת מחבל שלסוויג-הולשטיין מגרמניה
גאים לארח. אנשי הישגי כרמיאל בתמונה משותפת עם חברי המשלחת מגרמניה

גברים (ליגת על)

ליגת העל יצאה בסוף השבוע לדרך עם משחק בו אירחה הישגי כרמיאל את הפועל חיפה. הישגי כרמיאל פתחה את הליגה ביד שמאל ועם הפסד בית להפועל חיפה, 2:4. גל פרפל פתח את המפגש עם ניצחון חלק, 0:3, אך בהמשך רשמה הישגי כרמיאל שלושה הפסדים במערכות הבאות. טל טילקין ניצח במפגש החמישי וצימק ל-3:2, אך הפסד נוסף הכריע את המערכה לטובת החיפאים.

היום (שלישי, 22.10) יתקיים משחק נוסף, בו תצא הישגי כרמיאל למפגש חוץ נגד כרמל חיפה.

הליגה הלאומית לגברים תפתח ביום שלישי הבא (29.10), כשהישגי כרמיאל תתארח במחזור הראשון אצל מכבי זיכרון יעקב.

ליגת העל לנשים תפתח ב-1 בנובמבר (יום שישי) עם מפגש דרבי בין הישגי כרמיאל 1 להישגי כרמיאל 2.

משחקי מאסטרס: סבב ראשון

עונת הטניס שולחן נפתחה עם משחקי הסבב הראשון בתחרות המאסטרס, שמארחת העיר כרמיאל. מדובר על סבב של 8 תחרויות המתקיימות במהלך השנה בתחילת כל חודש ובסיומם נערכת תחרות הגמר – מאסטרס 9. תוצאות הסבב נחשבות בדירוג האישי של השחקנים המשתתפים ומוכרות על ידי איגוד טניס השולחן הישראלי הארצי.

בתחרות הראשונה לעונה השתתפו 117 שחקנים ושחקניות, שחולקו לקטגוריות שונות. להלן התוצאות הבולטות של שחקני הישגי כרמיאל: (גילאי 13, בנות) ליאל שוט – מקום ראשון, שיראל הרון – מקום שלישי. (גילאי 12, בנים, דרג ב') יובל רוזנברג – מקום שלישי. (גילאי 16, בנות) ניקול רפין – מקום ראשון. (גילאי 16, בנים) נתן סגל – מקום שלישי. (בוגרים) טל טילקין – מקום ראשון. (נשים) קרינה אדמסקי – מקום ראשון.

ביקור גומלין

משלחת מכובדת של אגודת טניס שולחן מחבל שלסוויג-הולשטיין מגרמניה, התארחה לאחרונה בכרמיאל, לביקור גומלין באגודת הישגי כרמיאל. המשלחת כללה 6 שחקניות ו-2 שחקנים בגילאי 12-17, מאמן בכיר וראש משלחת. שתי האגודות קיימו מחנה אימונים משותף בן שבוע ימים, כולל מפגש תחרות ידידותי והשתתפות אורחת בתחרות הראשונה במסגרת סבב המאסטרס השנתי.

המשלחת מגרמניה, שהתארחה בבתיהם של שחקני אגודת הישגי כרמיאל, קיימה במהלך הביקור בארץ סיורים בעכו, בראש הנקרה, במוזיאון השואה יד ושם, בירושלים ובמוזיאון האולימפי בתל אביב, והשתתפה בפעילות גיבוש חברתית ובארוחות ערב משותפות עם מארחיהם מכרמיאל. המאמן הגרמני מירסד פזליץ', הודה לאנשי הישגי כרמיאל על קבלת הפנים החמה ועל האירוח הלבבי, ואמר: "מחנה האימונים המשותף היה מוצלח מאוד, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. גם התחרויות בהן השתתפנו היו מוצלחות, למרות שהפסדנו בשלבי הגמר. זכינו לתנאים מעולים ולאירוח יוצא מן הכלל. השיא היה ביקור מרגש בירושלים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות