fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערי טוברוק עלו לחצי גמר גביע המדינה

הישג נהדר. בן שטרית (צילום: בית"ר טוברוק)
הישג נהדר. בן שטרית (צילום: בית"ר טוברוק)

קבוצת נערים א' של בית"ר טוברוק עלתה השבוע לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון 0:2 על עירוני רמת השרון. למרות שהמשחק נערך  בחוץ, דאג יו"ר המועדון מייקל בוברוב להפוך את המגרש למגרש ביתי כשדאג להסעה מיוחדת למקום של כ-50 משחקני קבוצות הילדים של טוברוק שהגיעו לעודד את חבריהם למועדון על הדשא. המשחק עצמו נפתח בצורה שקולה, כאשר במהלך המחצית הראשונה חניכיו של יוסי בן שטרית הגיעו למספר קטן של מצבים וכך גם המארחת רמת השרון.

במחצית השנייה טוברוק שלטה במגרש והכתיבה את הקצב אולם לא הצליחה לפצח את המערך ההגנתי במיוחד שניצב מולם.  בסיום הזמן החוקי, הראה לוח התוצאות על 0-0 והקבוצות נכנסו להארכה, בה הצליחה לממש סוף סוף טוברוק את היתרון על כר הדשא לכדי כיבושים.  שחקני טוברוק ידעו שאם ימשיכו לשלוט בקצב המשחק בסופו של דבר הכדור יכנס ואכן כך קרה , כאשר כבר בתחילת ההארכה עידן שריקי שלח כדור מצוין לבנימין אלגרישי שלא התבלבל מול השער וקבע 0:1.

שחקני רמת השרון הבינו שהם צריכים ליזום ולצאת קדימה והמשחק נפתח לחלוטין. אולם שחקני טוברוק השכילו לשמור על שער נקי ולכבוש את השני ממש לקראת שריקת הסיום ובכך ולהבטיח את הניצחון 0:2 ואת הכרטיס לחצי הגמר שם הם יפגשו את בית"ר ירושלים החזקה במשחק שיערך באיצטדיון רמת גן בעוד שבועיים.

בן שטרית אמר בסיום: "בתחילת העונה הצבנו לעצמנו מטרה לעשות עונה טובה בליגה ולפתח כמה שיותר שחקנים לנוער. הגביע היה רק בונוס למאבקים בליגה, וחשבנו רק על איך להתקדם שלב אחר שלב ואני שמח שהצלחנו להגיע לחצי הגמר. במשחק מול רמת השרון, ידענו כשקבוצה נצטרך לתת משחק הגנתי מצוין, השחקנים ידעו לסכל כל הזדמנות של היריב ברמת משחק גבוהה ומוטיבציה ענקית. השכלנו לכבוש את השערים ולנצח ולעשות הישג מרשים מאוד. כמו כל ספורטאי, לא נסתפק בחצי הגמר , נכין עצמנו הכי טוב שאפשר לחצי הגמר ונגיע במטרה לנצח קבוצה איכותית וטובה כמו בית"ר ירושלים".

הישג נהדר. בן שטרית (צילום: בית"ר טוברוק)
הישג נהדר. בן שטרית (צילום: בית"ר טוברוק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות