fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון בכדורסל. ניצחון כפול לאליצור נתניה

קבוצת הכדורסל סיימה את העונה הסדירה עם שתי ניצחונות ברציפות וכבר מתחיל את הפלייאוף התחתון במשחק נוסף מול בנות וינגייט
היה טוב מול וינגייט. שחקני נתניה (צילום: סשה רוזנבלט)

אליצור נתניה סיימה השבוע את משחקיה בליגה הסדירה של המחוז הצפוני בצורה נהדרת עם שתי ניצחונות ברציפות. במשחק הראשון התארחה הקבוצה אצל הפועל נצרת אורטודוקס. ובסיומו של משחק שהיה בשליטה של נתניה לכל אורכו, השחקניות של שמחה לב צור ניצחו בתוצאה 60:77.  דפנה קדוש מלר הובילה את קלעיות נתניה עם 20 נקודות. מתוכן ארבע שלשות ושירה חג'ג' הוסיפה עוד 18 נקודות. 

משחק אליצור נתניה שודר בערוץ איגוד הכדורסל

אמש(שלישי) הקבוצה אירחה אליצור נתניה את הקבוצה של אקדמיית וינגייט. במסגרת מחזור סיום העונה הסדירה של המחוז הצפוני. המשחק נבחר כמשחק המרכזי ושודר בערוץ היוטיוב של איגוד הכדורסל. המשחק היה ברובו בשליטת אליצור נתניה, גם כאשר שחקניות וינגייט חזרו למשחק במהלך הרבע השלישי, השחקניות של שמחה לב צור ידעו להתעשת. הן ספגו ברבע האחרון עשר נקודות בלבד ולנצח בתוצאה 55:65. הניצחון בהפרש כזה העלה את נתניה למקום ה-6 בטבלת המחוז. כבר ביום חמישי נתניה תחל אליצור את משחקיה במסגרת הבית התחתון. כאשר תארח שוב את וינגייט וביום ראשון הבא תצא שוב למשחק חוץ מול נצרת. שוב מלר הובילה את קלעיות נתניה עם 20 נקודות וסבינה מרדנוב הוסיפה 17 נקודות. 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות