fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על שחקני עבר, חומוס ושלושה קצבים, פקחים ופליי ליסט חדש

השבוע סיפורים קטנים על אישה שהגיעה לגיל מאה, על אומן פופ ארט ועל תינוק חדש....
שחקני עבר, שלושת הקצבים ועוד.. בתמונה חומוס-עוזי | צילום: יחצ
שחקני עבר, שלושת הקצבים ועוד.. בתמונה חומוס-עוזי | צילום: יחצ

על שחקני עבר, חומוס ושלושה קצבים, פקחים ופליי ליסט חדש, כל הרכילות הכי תוססת בנתניה והסביבה…. 

אם שאלתם את עצמכם לאן נעלמו כוכבי העבר, הכדורגלנים פודי חלפון, רונן גבאי והמאמן שייע פייגנבויים, אז זהו, שהם לא. תוכלו לשמוע אותם בתוכנית ספורט יומית, שמשודרת ברדיו 90 ויש להם הרבה מה לספר לכם.

 

הזמר המוכשר מאור ביטון, שפרץ לפלייליסט גלגל"צ עם שירו המרגש "מתבלבל", מתגעגע מאוד להופעות ב'לגנסקי'. בינתיים הוא מסיים תואר בפסיכולוגיה קלינית ומבשל גם שיר חדש.

מאור ביטון. צילום: איתי תרשיש

 

שלושה קצבים: איציק ודודו מפנקים את מנחם אילוז יו"ר התאחדות העסקים ואת הבן. גם טעים וגם מומלץ בחום. ככה זה כשנתנייתים מפרגנים ומחזקים עסק מקומי.

 

אצל עוזי חומוס גם שמח וגם טעים. ככה זה כשמחמסים כבר 31 שנים, שולחים טייק אוויי עד הבית וגם אוכלים במקום. כששאלנו את עוזי מה הסוד שלו? הוא ענה: "התבלין הקובע אצלי זה הנשמה". טוב לא חשבנו אחרת, במיוחד לאור העובדה שעוזי מגיע השכם בבוקר וסוגר את המקום אחרי אחרון הסועדים.

 

הכירו את חלק מהפקחים שבימי קורונה עושים למען הקהילה בנתניה. מינהל האכיפה והפיקוח מסייע למינהל הרווחה בחלוקת מזון לנזקקים וצעצועים למשפחות הזקוקות לכך. הם אף רוכשים מצרכים לחולי קורונה ומביאים להם עד הבית. שומרים על הסדר במרחב הציבורי, מונעים התקהלויות ומעירים את תשומת לבם של האזרחים על החשיבות בעטית מסכה וכל זאת ללא חלוקת דוחות. על הכל מנצח, ראש מינהל אכיפה אלון אהרון שמגיע לו שאפו ענק.

 

בזמן שאמנים וזמרים מחוסרי עבודה ויוצאים להפגנות, לזמר הנתנייתי אדי מרום יש הופעות, בקטנה כדבריו. תוכלו לראות אותו מופיע במתנ"סים ובאירועים משפחתיים משמחים. "יש תקווה למרות הכל".

 

סבתא לואיז נאון הגיעה לגיל שאפשר להתחיל לחגוג את מאה השנים היפות. דליה מרום ממשפחת חסון הגיעה עם בעלה אדי עד לפתח תקוה כדי לחגוג את השמחה.

 

לא מעט אמנים וציירים הנפיקה לנו העיר נתניה ואחד מהם בהחלט בולט בכישרון מיוחד. אילן גנפולסקי, אמן רב תחומי שמצייר בסגנון פופ-ארט, אבסטרקט ואקספרסיוניזם, מסרב לגלות לנו את שיטות העבודה המיוחדות שלו, אך אירח אותנו בביתו העמוס בציורים ובפסלים. אהבנו כל רגע.

 

מזל טוב לאילן ונטלי על הולדת הבן רפאל, שנולד בבית החולים לניאדו. אם ניסיתם לתפוס את ההורים המאושרים כדי לאחל להם ברכות חמות בטלפון ולא הצלחתם, זה בגלל שהם עושים משמרות בטיפולים. לילות לבנים, כבר אמרנו?

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות נתניה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות