fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מארזי יום העצמאות בדרך אליכם

מארזים מיוחדים ליום העצמאות תוצרת הגליל המערבי עד פתח הבית: פרלינים בעבודת יד בגווני כחול ולבן, בירות עם בן-גוריון, הרצל וגולדה מאיר על הבקבוקים, דבש מקומי, יינות בוטיק, ערכות יצירה לכל המשפחה ועוד
מארזי יום העצמאות תוצרת הגליל המערבי | צילום אנטולי מיכאלו
מארזי יום העצמאות תוצרת הגליל המערבי | צילום אנטולי מיכאלו

כ-40 אחוז מתושבי הגליל המערבי תלויים בתחום התיירות כמקור פרנסה. ודווקא עכשיו עם בוא האביב, שיא עונת התיירות באזור, הכל נעצר.

אבל היצרנים המקומיים, בשיתוף עם עמותת זמן גליל מערבי ובתמיכת ארגון JNF ארה"ב, החליטו לנסות להפיק את המיטב מהמצב הקיים, ויחד יצרו מגוון של מארזי יום העצמאות עם מגוון התוצרת המקומית, שאת חלקה לא ניתן היה להשיג לצרכנים פרטיים גם לפני התפרצות הקורונה.

לקראת יום העצמאות, נארזים יחדיו כמה מוצרים מיוחדים.

בין המוצרים אפשר למצוא פרלינים בעבודת יד בצבעים כחול ולבן תוצרת שוקולטיירית ODETTE, סדרה מיוחדת ליום העצמאות של בירה מלכה עם דמויות ציוניות כבן גוריון, הרצל וגולדה מאיר על הבקבוקים, מאפים מיוחדים שהולכים מושלם לצד שתייה כמו קרקרים על סלק של מאפיית נועלוש או קשיו קקאו של תושה בייקרי, משחק רביעיות על קיבוץ כפר מסריק ועוד.

מארזי יום העצמאות תוצרת הגליל המערבי | צילום אנטולי מיכאלו
מארזי יום העצמאות תוצרת הגליל המערבי | צילום אנטולי מיכאלו

במארזים (אשר זמינים גם לאחר יום העצמאות) ניתן למצוא גם דבש איכותי ממכוורת אופיר, יין של יקבי הבוטיק יקב שטרן, יקב כישור, יקב יפתחאל ויקב אורגני לטם, תזקיקים של מזקקת יוליוס, שוקולדים כולל ערכת שוקולד להרכבה לילדים של ODETTE, ערכות יצירה לכל המשפחה, גרנולה ביתית, ספר בישול גלילי באנגלית, ספר קריאה עם סיפורים על נשים בגליל, קוסמטיקה טבעית ועוד שפע של מוצרי איכות.

כל מהארזים כוללים משלוח עד בית הלקוח, בכל הארץ

מחיר המארזים החל מ-135 שקלים והם כוללים משלוח עד בית הלקוח.

הזמנות שיתקבלו עד ליום שלישי, 21 באפריל, בשעה 21:00 יסופקו עד ליום העצמאות.

ניתן להזמין גם לאחר יום העצמאות

כל הפרטים באתר westgalil.org.il

לעזרה ופרטים נוספים בטלפון: 04-6015533

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו!

לעוד עדכונים וחדשות בגליל המערבי לחץ כאן!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות