fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדורגלן המספר

רק לפני שנה נחשב אבישי גטה לאחת ההבטחות של הפועל נוף הגליל * לאחרונה פתח קריירה כ... ספר * "התחלתי לספר אנשים בשכונה כתחביב, בשביל הכיף וקיבלתי תגובות טובות", הוא מספר איך הכל התחיל
הכדורגלן המספר | אבישי גאה במגרש הכדורגל (צילום חגאג רחאל)
אבישי גאה במגרש הכדורגל (צילום חגאג רחאל)

עד לפני שנה נחשבו האחים ממוצא אתיופי, התאומים אבישי ואיתמר גטה, לשחקני העתיד של הפועל נוף הגליל. הם היו שותפים בכירים לעליית קבוצת הנוער של המועדון לליגת העל ובמקביל עשו את צעדיהם הראשונים בקבוצה הבוגרת.

היום, כשהתאומים מתקרבים ליום הולדתם ה- 21, אבישי שמשחק במכבי צור שלום מליגה א' ואיתמר יושב בבית, שכן קבוצתו האחרונה, אסי גלבוע, התפרקה. במקביל החל אבישי לעבוד כ… ספר במספרה של חבר במרכז רסקו בנוף הגליל.

"הכל התחיל בשכונה כתחביב", משחזר אבישי את הקריירה החדשה שלו, "זה לא שלמדתי ספרות או עשיתי איזה קורס. התחלתי לספר אנשים בשכונה כתחביב, בשביל הכיף וקיבלתי תגובות טובות, התלהבו ממני וזה נתן לי כוח להמשיך".

התגובות הנלהבות שקיבל אבישי גטה עודדו אותו להמשיך לספר אנשים. "אף פעם לא חשבתי על זה כמקצוע לעתיד, למשהו שארצה לעשות אחרי הצבא, מתברר שיש לי את זה. היום אני לוקח את זה בהכי רצינות, כמשהו שאוכל להתפרנס ממנו בעתיד", אומר גטה.

אבישי גטה בפעולה במספרה (צילום עצמי)
אבישי גטה בפעולה במספרה (צילום עצמי)

אבישי גטה משתחרר מהצבא בעוד ארבעה חודשים. הוא משרת בבסיס רמת דוד וממהר להבהיר: "הכדורגל עדיין במקום הראשון אצלי ובראש סדר העדיפויות, הספרות היא מקצוע חלופי".

על עתידו בכדורגל אומר אבישי גטה: "בעונה הבאה אני חוזר להפועל נוף הגליל. זה מה שסיכמתי עם גיל ורועי כשיצאתי להשאלה. החלום שלי להיות שחקן הרכב בקבוצה בה גדלתי, בעיר בה אני חי, אני חושב שלא קיבלתי שם צ'אנס אמיתי ואני 'מת' להוכיח את עצמי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות