fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה חוגגת עצמאות 71

האירועים המרכזיים יתקיימו ביום רביעי ה-8.5 בסימן חגיגות ה-71 למדינה, במספר מוקדים ברחבי העיר, כאשר במת הנוער והצעירים תתקיים בפארק אגם החורף, שם ייהנו החוגגים לצד זיקוקי הדינור המרהיבים מהופעות של האולטראס, דודו אהרון, סטפן, להקת פרמונישן ו- DJ טל בוארון , ובמיוחד עבור הילדים והנוער יגיעו לבמה באגם החורף כוכבי סדרת הטלוויזיה "דאנס סטורי".
יום העצמאות צילום רן אליהו
יום העצמאות צילום רן אליהו

נתניה חוגגת עצמאות 71 למדינה על חמש במות בידור ברחבי העיר עם מאיה בוסקילה, האולטראס, סטפן, דודו אהרון, לי בירן, מיקי, זיקוקים ושלל מופעי ילדים יסחפו את החוגגים בכיכר העצמאות, נאות גנים- גן עובדיה, קניון עיר ימים, פארק אגם החורף וספורטק יהלום.

האירועים המרכזיים יתקיימו ביום רביעי ה-8.5 בסימן חגיגות ה-71 למדינה, במספר מוקדים ברחבי העיר, כאשר במת הנוער והצעירים תתקיים בפארק אגם החורף, שם ייהנו החוגגים לצד זיקוקי הדינור המרהיבים מהופעות של האולטראס, דודו אהרון, סטפן, להקת פרמונישן ו-  DJ טל בוארון ,  ובמיוחד עבור הילדים והנוער יגיעו לבמה באגם החורף כוכבי סדרת הטלוויזיה "דאנס סטורי".

עצמאות בשלולית. צילום רן אליהו
עצמאות בשלולית. צילום רן אליהו

הסעות ללא תשלום לבמת פארק אגם החורף וחזרה יופעלו משעה 21:00 ועם תום האירוע.

עשרות האלפים שצפויים להגיע לכיכר העצמאות יוכלו ליהנות מאירוע חגיגי בהנחיית שי המבר. עם הופעות של הזמרת מאיה בוסקילה, הזמר איזי, וכמובן מהופעה חגיגית של רקדני להקת המחול חבצלות נתניה.

חגיגות העצמאות יפתחו עם תפילת חג בבית הכנסת הגדול ולאחר מכן בבמת המסכים ייהנו החוגגים מהרקדה עם להקת מוסיקה יהודית והרקדה אל תוך הלילה עם ירון כרמל.

בבמת ספורטק יהלום במזרח העיר ייהנו הילדים ממופע של הכוכבת האהובה מיקי, וממופע של לי בירן, כוכב סדרת הילדים והנוער המוזיקלית ""Oboy . לאחר מכן הקהל הרחב יוכל לרקוד עם שרון חזיז במסיבה ישראלית לתוך הלילה.

מיקי כוכבת הילדים תמשיך לשמח את ילדי העיר ותגיע גם לבמה שתוקם באמפי קניון עיר ימים, שם יופיעו גם מורן אייזנשטיין הלא היא כוכבת הילדים מורני האלופה.

גם גן עובדיה יחגוג את יום העצמאות כאשר על הבמה יופיעו הזמר פיני חדד והזמרת אור חדד, ובמיוחד עבור הילדים תגיע "ליבלובית" לחגוג 71 לישראל.

ביום העצמאות 9.5.19 מוזיאון העיר יהיה פתוח למבקרים בין השעות 9:00-14:00 ויקיים סיורים מודרכים, מסע ניווט אינטראקטיבי באמצעות הסמארטפון, משחקים במורס, צילום ושחזור תמונות היסטוריות ועוד..

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות