fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה: יש תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד על ידי פיירברג. המימצאים הועברו לפרקליטות

ראש העירייה מרים פיירברג איכר השבוע (צילום: רותי ברמן)
ראש העירייה מרים פיירברג איכר השבוע (צילום: רותי ברמן)

 

ראש העירייה מרים פיירברג איכר השבוע (צילום: רותי ברמן)
ראש העירייה מרים פיירברג איכר השבוע (צילום: רותי ברמן)

בסיום חקירת פרשיית 252 על ידי יחידת לה"ב 433 מודיעה משטרת ישראל כי התגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, על ידי ראש עירית נתניה מרים פיירברג, עבירות ניסיון קבלת שוחד על ידי בעלה לשעבר  אליהו פיירברג, ועבירות שוחד על ידי בנה, צפריר פיירברג.

בנוסף, התגבשה תשתית ראייתית לעבירות שוחד על ידי עו״ד אברהם גוגיג, קבלנים ועסקני נדל״ן נוספים וכן הפרת אמונים על ידי פול ויטל מהנדס העיר נתניה לשעבר.
עם סיום החקירה מעבירה משטרת ישראל למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, אשר ליוותה את החקירה, את כלל הממצאים, תשתית הראיות לכאורה והחומרים שנאספו, לעיון והחלטה.

עורכי הדין נתי שמחוני ואילנה זיבנברג, המייצגים את ג פיירברג-איכר מוסרים בתגובה: "מן הראוי לזכור ולהבהיר כי לעמדת המשטרה – תהא אשר תהא – אין כל תוקף מחייב בדין. גב' פיירברג-איכר סמוכה ובטוחה כי בסופו של יום הפרקליטות תסגור את התיק ותגיע  להחלטה מושכלת לפיה, לא דבק בה כל רבב.
גב' פיירברג-איכר תמשיך לשרת נאמנה את העיר נתניה ותושביה – כשטובתם בלבד לנגד עיניה – כפי שעשתה ב-18 השנים האחרונות."

התנועה לאיכות השלטון קוראת לראש העירייה להשעות את עצמה זמנית מתפקידה עד אשר תכריע הפרקליטות בעניין הגשת כתב אישום. "לאור הדברים הקשים שפורסמו בתקשורת…ועל מנת לאפשר לעירייה לפעול כסדרה ועל מנת לאפשר לגורמים האמונים על אכיפת החוק לקבל החלטתם בצורה מושכלת ומשוחררת מלחצים חיצוניים".
הרצל קרן בתגובה: "המלצת המשטרה להגיש כתב אישום נגד ראש העיריה באשמת שוחד היא בבחינת קו אדום עבור סיעת ״למען נתניה״. סיעתנו שחרטה על דגלה את סוגיית היושר הציבורי לאורך כל הדרך והובילה מאבקים בנושא זה, תתכנס לדיון דחוף על מנת ללמוד את החומר ולהחליט על המשך דרכנו בקואליציה העירונית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות