fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידות האולפנה ארגנו בת מצווה לבנות בסיכון

תלמידות שכבת ח' באולפנת בני ברוך בחדרה ארגנו מסיבת בת מצווה ל-12 בנות מבית הקולט ילדים בסיכון
מתוך האירוע באולפנה. צילום: אולפנת בני עקיבא מבשרת ברוך
מתוך האירוע באולפנה. צילום: אולפנת בני עקיבא מבשרת ברוך

במהלך החודשים האחרונים בנות שכבת ח' באולפנית בני עקיבא מבשרת ברוך בחדרה עבדו לארגון בת מצווה ל-12 בנות מבית ילד הקולט ילדים ונוער בסיכון. גינת האולפנית לבשה חג באמצעות  תפאורה, תאורה ועריכה מרהיבה מעשי ידיהן של הבנות. הבנות גם הצליחו לגייס שי אישי לבנות המצווה.

"בהתחלה חששתי מחגיגת בת מצווה ככה. אבל כשנפגשתי עם תלמידות האולפנית והבנתי שהבת מצווה הזו תהיה שמחה ויפה נרגעתי והתרגשתי" מספרת אחת הבנות. "היה אירוע כל כך שמח ומשפחתי ואני מאוד שמחה שזכיתי לחגוג ככה".

תלמידת כיתה ח' באולפנית בני עקיבא מבשרת ברוך ואחת ממארגנות האירוע סיפרה: "בתור אחת שחגגה בת מצווה לא מזמן ומבינה עד כמה האירוע יכול להיות משמעותי לכל ילדה שמגיעה לנקודת הזמן הזו, היה חשוב לנו שבנות המצווה ישמחו וייחוו אירוע שלא נופל משום אירוע אחר של ילדות אחרות בנות גילן רק בגלל  הרקע ממנו הגיעו. במשך הרבה זמן עבדנו לגייס כסף גם לדברים הגדולים כמו האוכל והמנות ואפילו לדברים הקטנים כמו קשתות זוהרות. מספר בתי עסק מחדרה והסביבה גם התגייסו ועזרו לנו. בסוף יצא אירוע מושלם ומרגש".

ראש אולפנית בני עקיבא מבשרת ברוך, הרב דני דינר אמר: "אני גאה בבנות שכבת ח' על עבודה נפלאה ובעיקר על הרצון לתת ולהשפיע מטובן ללא תמורה רק כדי שבנות שמגיעות ממצב לא פשוט יזכו לשמוח שמחה אמיתית בהגיען לגיל 12. אני מברך את בנות המצווה שימשיכו בדרך החינוכית לה הן זוכות ויראו ברכה בכל. יותר מכל אני רוצה להודות לרוח החיה שמאחורי המבצע, בת השירות גל נעים מדריכת שכבת ח'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות