fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

Traeger – מעשנת הבשר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם

היה יום עבודה ארוך במיוחד, ואתם זקוקים לקצת פסק זמן? אין כמו להתפנק ליד אוכל טעים… זוכרים את המנגל של יום העצמאות? אז קחו את הכיף הזה, תורידו ממנו את העבודה של הנפנף והבייביסיטר של האוכל, תוסיפו לו טעם, תכפילו בהנאה - וקיבלתם: טרייגר. אין צורך לחכות לזמן מיוחד כמו יום הולדת או יום נישואין. עם טרייגר כל ארוחת ערב הופכת לאירוע. אז תזמינו חברים או משפחה, ותפתחו את השולחן. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.
מעשנת הבשר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם - Traeger | צילום: Traeger - ברוך ברנר

מעשנת או גריל

בשוק קיימים סוגים שונים של גרילים ומעשנות, וכדאי להכיר אותם, ולדעת את היתרונות והחסרונות של כל אחד. כדי להפעיל גריל פחמים למשל, יש להבעיר פחמים מתחת לרשתות על אש לוחשת. לוקח יחסית הרבה זמן ומאמץ לארגן את הבעירה הזו, כך שמדובר בתהליך שאינו פשוט, ולכן לא עושים אותו לעיתים קרובות. גריל גז לעומת זאת, מקנה חימום מהיר של רשתות הצלייה על ידי אש ישירה מתחת לאוכל. השיטה הזאת קלה מאוד, אך יש סיכוי גדול לכך שטיפת שומן תיפול על האש ותוך שניות כל הבשר האיכותי ישרף וחבל… בניגוד לכך שיטת עישון הבשר שיטה עתיקה לבישול ושימור הבשר. בין אם מדובר במעשנת פחמים או אש עצים – עישון חייב להיעשות בין 80°C ל – 130°C. בטווח טמפרטורות המצומצם הזה המזון מתבשל תוך כדי תהליך העישון כך שהחיידקים מושמדים והטעם אכן ייחודי. תהליך זה רלוונטי בעיקר לעישון של בשרים ודגים. שיטה זאת מעניקה טעם ייחודי לבשר אך היא שיטה קשה ומסורבלת ולכן נטשו אותה לטובת המנגל ורגיל הגז. גריל הגז אמנם קל לשימוש, אך במקרה הטוב ביותר הוא אינו נותן וטעם לאוכל כלל (ובמקרה הרע הוא נותן טעם של גז…). אז באיזה גריל לבחור? התשובה קלה!!

טרייגר- הבחירה הנכונה

חברת טרייגר, מביאה לכם את היתרונות מכל העולמות, על ידי פיתוח של גריל העובד על אש עצים שהוא גם מעשנה כך שאין צורך לוותר על קלות וידידותיות לטובת הטעם. פיתרון זה הינו הדרך האולטימטיבית להשיג בשר איכותי וטעים עם ארומה מושלמת באמצעות עישון בשר עם שבבי עץ. בכל מנגל מעשנה של טרייגר גריל יש פיקוד דיגיטלי בעל האלגוריתם המשוכלל ביותר הגורם ליצירת העשן הרצוי והאיכותי ביותר בכל טמפרטורה שתבחרו, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ כל כפתור – ובום! הטרייגר עושה את כל העבודה בשבילכם.

הסודות בעשן

אחד הדברים החשובים והתורמים לטעם הבשר אצל טרייגר הוא עשן כחול דליל. עשן זה מבטיח תוצאות איכותיות וטעימות, הוא התוצר של בעירה נקיה של שבבי עץ בטמפרטורה הנכונה וכמות החמצן המדויק. תהליך זה חייב להיות מדויק מכיוון שיותר מידי עץ ופחות מידי חום ייצור עשן לבן סמיך מלא בפחמן שיתן טעם חזק ומריר לבשר. חשוב להבין את הקשר בין מקור החום למקור העשן כדי שיהיה פחות פחמן ויותר חמצן כך לא יווצר הטעם המריר החזק של עשן כבד וסמיך.

בזכות מחקר מדעי ופיתוחים טכנולוגיים של חברת Traeger, המעשנות של החברה מבטיחים את המוצר המשובח בשוק עם הביצועים הטובים ביותר שיש! מוזמנים למצוא אותנו בפייסבוק, באינטסגרם וביוטיוב.

צרו קשר

לחברת טרייגר חשוב שירות לקוחות ולתת מענה לכל מה שצריך, אתם יכולים ליצור איתנו קשר במייל להתקשר או אפילו לבקר בחדר התצוגה.

info@traegergrills.co.il

כתובת: יד חרוצים 6, נתניה.

tel:1800-10-12-84

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות