fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוך כמה זמן ניתן להיכנס לכושר עם מאמן אישי?

אנשים רבים שלא עושים כושר, אך רוצים להיכנס לכושר מחפשים פעמים רבות את הסוד או השיטה שבה הם יצליחו במשימה. רבים מהם כבר התחילו מספר תהליכים, אך הפסיקו באמצע או כבר לאחר שבועיים מכיוון שלא ראו תוצאות. נשאלת השאלה, האם בעזרת מאמן כושר אישי ניתן לראות תוצאות בזמן קצר? על השאלה המעניינת הזו אנו נענה כעת. 
צילום: FREEPIK

תוצאות ראשוניות שיש לצפות להן

אז ברור שבשבועיים של כושר עם מאמן כושר אישי ברעננה לא תראו תוצאות ברורות שרואים אותן על הגוף, אך מה שכן תוכלו להרגיש זה אושר, שמחה ושינה טובה יותר. כשטוב לגוף שלנו, המוח משחרר את הורמוני האושר והשמחה וזה בדיוק מה שקורה לאחר התמדה של שבועיים בלבד באימוני כושר קבועים עם מאמן אישי. במהלך האימונים הגוף יתעייף בצורה הנכונה לו ואתם תתחילו לישון הרבה יותר טוב. רוב האנשים לא נותנים חשיבות גדולה לתוצאות האלו, אך חשוב לדעת שהן קיימות ולפעמים הן יותר חשובות מהכניסה לכושר מסיבי והתוצאות על הגוף.

ההימצאות במצב של שמחה ואושר ולא במצב הישרדותי של הגוף, מורידים את סף הלחץ היומיומי ומאפשרים לכם להרגיש הרבה יותר ערניים וחיוביים במהלך היום. לכן, כשאתם לא רואים תוצאות על הגוף באופן מיידי, אין זה אומר שאין שינויים בכלל, זה רק אומר שצריך להסתכל גם על השינויים המינוריים בדרך למטרה הגדולה.

תוצאות מחייבות לא רק כושר, אלא גם אכילה נכונה

תוצאות הקשורות במראה הגוף בעת כניסה לכושר מחייבות לא רק התמדה באימונים, אלא גם תזונה נכונה. מי שמעוניין באמת להיכנס לכושר, חייב לשבת עם תזונאית ולדייק את המטרה הגדולה. 70 אחוזים מהתוצאות של הכושר בכלל טמונות בתזונה נכונה ואורח חיים בריא. שלושים האחוזים הנותרים, הם אלו שיביאו אתכם למראה השרירי שאתם מייחלים לו. אבל בשביל תוצאות אתם חייבים את שניהם.

תוצאות מחייבות התמדה בתהליך

תוצאות של כושר לא מגיעות בין רגע וגם את רומא לא יצרו ביום אחד. תוצאות באימוני כושר מחייבים התמדה. קחו מאמן כושר ויחד איתו צרו תכנית אימונים שאתם יכולים להתמיד בה. אם תתמידו בתהליך, תוך כשלושה חודשים אתם תתחילו לראות תוצאות קטנות על אזורים רבים בגוף. יכול להיות שחלקים שבהם רציתם לרדת, עדיין לא ירדו, אך עם התמדה נכונה, זה יקרה. פשוט צריך המון סבלנות ולא לוותר על אימונים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות