fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמן זרעי רימונים

הרימון הינו בעל סגולות נפלאות המסייעות לבריאות ומשמש כבר שנים רבות כקוסמטיקה טבעית ונמצא כי הוא עשיר בוויטמינים , מינרלים ובנוגדי חמצון וממנו מפיקים את שמן זרעי הרימונים, שהינו מוצר יעיל במיוחד, הן לצורכי טיפוח והן לסיוע בתהליכי טיפול.
שמן זרעי רימונים | צילום: freepik

פרי הרימון ומקורותיו:

הרימון ,מלך הפירות הובא למזרח התיכון לפני אלפי שנים, מצפון איראן והודו וכבר אז ידעו להפיק ממנו את שמן הרימון והכירו בסגולותיו בתחום הריפוי והקוסמטיקה.

בשל סגולותיו הרבות הפך הרימון לסמל של פריון, בריאות, שפע, תבונה ועושר בכל תרבויות המזרח כגון: מצרים העתיקה, יוון, רומא בכנען ועוד.

חכמי המזרח הבינו את סגולותיו לסיוע והקלה על טפילי מעיים, דלקות שונות ועוד, והוא שימש כחומר גלם עיקרי בתעשיית הקוסמטיקה הקדומה.

גם ביהדות הרימון קיבל מקום של כבוד .הוא אחד משבעת המינים שהתברכה בהם ארצנו ונחשב לאחד המאכלים המרכזיים בארוחת ראש השנה ומסמל שפע בשל ריבוי גרגיריו .

סגולותיו של הרימון:

פרי הרימון שייך לקבוצה קטנה אך מיוחסת מאד של פירות וזרעים שבאמצעותם ניתן לסייע לטיפול כמעט בכל בעיה של הגוף, החל מטיפוח וטיפול בעור ובשיער וכלה בסיוע בתהליכי החלמה מסרטן.

בפרי הרימון יש ויטמינים ,מינראליים כמו ברזל ואומגה שלוש  וכן נוגד חמצון חזק הנקרא Punicic Acid המעכב תהליכי הזדקנות ומסייע למלחמה בסרטן והצטברות כולסטרול בגוף. כמו כן, שמן זרעי רימונים טהור המופק ממנו מסייע בהבהרת העור, ממריץ ומחייה אותו ומותיר אותו גמיש ורענן.

אכילת פרי הרימון  יכולה לשמש תחליף לדברי מתיקה ולשמור על תפריט מאוזן. מומלץ לשלבו  בסלטים ,בארוחת ביניים או לאכלו כחטיף.

מגרגירי הרימון ניתן להפיק פילינג טבעי עדין לשימוש על הגוף, כפות הרגליים והמרפקים לקילוף עדין של עור יבש והמרצת העור.

מיץ הרימון נחשב גם הוא לבעל סגולות רבות, החל מהעשרת הגוף בברזל וכלה בסיוע לבעיות עיכול שונות.

שמן זרעי רימון

תהליך הפקת השמן הינו יקר ומורכב ,בשל הצורך להפריד בעדינות את קליפת הגרעין ממנה מופק השמן. הפקת שמן זרעי הרימון דורש כמויות גדולות מאד של זרעים, כשניים וחצי טון , כדי להפיק CC15, מאחר וכמות השמן המופקת מכל זרע הינו זעיר.

את שמן זרעי הרימון ניתן ליטול בבליעה וניתן למרוח על העור

להלן כלל השימושים בטיפות שמן זרעי רימון:

1.טיפוח הגוף, הפנים והעור – מריחת השמן על העור מעניקה לעור רכות ,רעננות ולחות ,שיש בה כדי להאט את תהליכי הזדקנות העור ומסייעת בהגברת הגמישות, ובאיחוי רקמות. כמו כן, הוא תורם לטשטוש צלקות, כתמי פיגמנטציה, מילוי קמטים, בקולגן הטבעי שבו ומעודד התחדשות תאי עור ,המסייעים בתהליכי החלמה מכוויות.

2.בריאות הגוףשמן זרעי רימון מכיל סוגים שונים של מעכבי חמצון:

-מונע מהכולסטרול, להדבק ולהצטבר על דפנות כלי הדם ולגרום למחלות לב, יתר לחץ דם ושבץ.

-מסייע באיזון רמת הסוכר בדם, הפחתת הכולסטרול ה'רע'.

-מסייע במניעת זיהומים בקטריאליים ונגיפיים ולמניעת תולעי מעיים ושלשולים.

-זרעי הרימון מכילים נוגד חימצון נדיר הנקרא Punicic Acid שנמצא מועיל ביותר לעיכוב תהליכי הזדקנות

-נוגד החימצון Punicic Acid נמצא במוקד מרכזי מחקר רבים, נמצא כי שמן זרעי הרימון מסייע בתהליכים שונים של מניעת התפתחות והרס תאי סרטן באמצעות נוגד החימצון הנדיר שבו.

3.סיוע והקלה על מגוון בעיות רפואיות – שמן זרעי רימון נחשב ליעיל בסיוע לטיפול במגוון בעיות החל מקשיים בהגעה לזקפה, בטיפול בטחורים ( התנפחות של כלי הדם באיזור פי הטבעת שגורמים סבל רב לסובל מהם ) בשיפור הזכרון, בבעיות הורמונליות בגיל המעבר מנופאוזה ועוד.

אופן השימוש בשמן זרעי הרימון:

מריחת 2-3 טיפות על העור עד לספיגה.\נטילת 2-3 טיפות ביום בבליעה.

בפלוראז' תוכלו למצוא שמן זרעי רימונים איכותי בכבישה קרה ברמה גבוהה מאד.

בכמויות של 50 מ"ל, 100מ"ל או חצי ליטר.

חשוב לומר כי טרם השימוש בו יש להתייעץ עם רופא, במיוחד בקרב נשים בהריון ומניקות.

חברת פלוראז'

חברת פלוראז' מייבאת ומשווקת מוצרים וחומרי גלם לקליניקות, מרפאות לרפואה משלימה, סלוני יופי ועוד באיכות גבוהה במיוחד. בין שלל המוצרים תוכלו למצוא מוצרי היגיינה, מוצרים לטיפול, שמני עיסוי, שמנים ארומטיים, אריזות ומארזים מסוגים שונים, מוצרי בסיס לקוסמטיקה ביתית ומוצרים מעולים נוספים. חברת פלוראז' מספקת את המוצרים עד פתח הבית לכל רחבי הארץ. את המוצרים ניתן להזמין בחנות האונליין בנוחות ובקלות רבה ובמחירים המשתלמים בארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות