fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעדניית טעם וצבע DELI עד הבית

במעדניית טעם וצבע DELI יש אוכל טרי ואיכותי לשבת. להזמין משלוח הביתה ולחסוך עמידה ממושכת במטבח
טעם וצבע DELI \ צילום: יח"צ
טעם וצבע DELI צילום: יח"צ

למי יש כוח וחשק לבשל בסוף השבוע, כשאפשר להירגע וליהנות? במיוחד כשבישול לשבת כרוך בקניות בסופר, עמידה ממושכת במטבח וניקיונות של אחרי?

הפתרון המושלם למי שמאס בריטואל הבישולים השבועי, או שסתם התעייף: טעם וצבע DELI- מעדנייה מוקפדת של אוכל ביתי איכותי, השוכנת באיזור התעשייה של עמק חפר. יש פה כל מה שתעלו בדעתכם: מרקים, סלטים ומנות ראשונות, בשרים, דגים, עופות, תוספות מגוונות וגם שפע מסחרר של מנות טבעוניות ונטולות גלוטן.

ואם למישהו קשה להגיע עד עמק חפר, אפשר גם להזמין משלוחים הביתה. מאז פרוץ הקורונה מציעה המעדנייה שירות משלוחים נגיש וזמין, שמגיע לאיזורים רבים ברחבי הארץ. התהליך פשוט וקל: לוחצים כאן ונכנסים לחנות המקוונת של המעדניה, בוחרים את המנות בכמות הרצויה, והאוכל מגיע עד אליכם בשישי בצהריים, ארוז ואסתטי. אפילו לא צריך להגיע למעדנייה כדי לקחת.

 

טעם וצבע DELI \ צילום: יח"צ
טעם וצבע DELI \ צילום: יח"צ

 

"גמרתי עם הבישולים לשבת"

רחל תג'ר, לקוחה קבועה: "הנכדים שלי אוהבים את העוף המוקפץ. בעלי אוהב את המג'דרה והפרגית הים תיכונית. ואני מתה על הביף בורגיניון ועל אורז ההפתעות הטעים. אם לוקחים את הזמן שהייתי מבזבזת פעם על קניות, בישול וניקיונות שבאו אחרי, טעם וצבע DELI שינתה לי את החיים. רבע שעה בחנות, וגמרתי עם הבישולים לשבת".

 

טעם וצבע DELI \ צילום: יח"צ
טעם וצבע DELI \ צילום: יח"צ

 

"זאת הצלה של ממש"

שרון אברהם, אם צעירה: "אנחנו אנשים, שמאוד חשוב להם מה הם מכניסים לפה. לא צורכים אוכל שבא משקיות ומתחמם במיקרו. מקפידים שהאוכל שלנו ושל הילדים, יהיה בריא ונקי. שונאים אוכל שמן או מעובד. חברה סיפרה לי, על טעם וצבע DELI. ומאז, אנחנו מזמינים משלוחים הביתה. זאת הצלה של ממש עבורנו. האוכל איכותי וברמה גבוהה ואין שמן מיותר. הטעמים מצויינים וכולנו מבסוטים".

 

 

טעם וצבע DELI \ צילום: יח"צ
טעם וצבע DELI \ צילום: יח"צ

 

האוכל מבושל במקום

כל האוכל בטעם וצבע DELI טרי ומבושל במקום. הצוות קשוב לבקשות הקהל ומשתדל כל הזמן להכניס מנות חדשות: צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן. עם סלטים משתנים ומאכלים המותאמים לעונות השנה. וגם מי שחוגגים אירועים קטנים, מוצאים פה מענה. צוות המעדנייה, שמח לייעץ ולהרכיב תפריט. לחתונה אינטימית, ימי הולדת או אירועים חגיגיים אחרים. לכם רק נשאר לפתוח את האריזות-וליהנות.

 

טעם וצבע DELI – גשר העץ 3 אזור תעשייה עמק חפר

לפרטים נוספים בקרו באתר האינטרנט בכתובת www.taam-deli.co.il

או התקשרו לטלפון מספר 054-7574056

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות