fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיצד אפליקציות תשלום משנות את האופן שבו אנו משלמים?

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי באופן שבו אנו משלמים על מוצרים ושירותים. כמו תחומים רבים בחיינו, גם תחום זה הושפע מההתפתחות הדיגיטלית. תשלום במזומן הופך לנדיר יותר ויותר ואפילו התשלום באמצעות העברת אשראי מצטמצם. במקום דרכי התשלום הללו, אנשים רבים בוחרים לשלם באפליקציות דרך הטלפון הנייד. לדרך תשלום זו יתרונות רבים, לכן אין ספק שהן תהפוכנה לדרך המועדפת על צרכנים רבים. במאמר זה נבחן כיצד האפליקציות הללו משנות את האופן שבו אנו משלמים ומהם היתרונות שלהן.
צילום: pexels

נוחות ברמה גבוהה

אחת מהסיבות העיקריות לעלייה בשימוש באפליקציות תשלום היא, שהן מעניקות נוחות ברמה גבוהה. אין עוד צורך להסתובב עם הארנק לכל מקום ואפילו למשוך כסף מזומן מהכספומט. עם אפליקציות תשלום ניתן במספר שלבים פשוטים לבצע את הפעולה. בין אם אתם משלמים על קניות בסופר או ממלאים דלק בתחנת דלק, התהליך כולו הופך למהיר וקליל במיוחד.

הארנקים הדיגיטליים גם מייתרים את הצורך לסחוב מגוון כרטיסים. ניתן בקלות לחבר את כרטיס האשראי לאפליקציה בצורה בטוחה ולשמור את כל אמצעי התשלום במקום אחד. יכולת זו מאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים גם כשהארנק אינו נמצא עליהם.

דגש על בטיחות

אחד מהחששות של משתמשים רבים הוא רמת הבטיחות של השימוש בארנקים דיגיטליים. על אף שהנוחות שלהם רבה, חשוב הרבה יותר לוודא כי אמצעי התשלום של המשתמשים מוגנים היטב. החדשות הטובות הן שבאפליקציות הללו מוטמעים אמצעי בטיחות מתקדמים, כדי למנוע גניבה של מידע יקר ערך.

ברוב האפליקציות הללו ישנה טכנולוגיה המאפשרת הגנה על המידע הרגיש. לרוב, כדי להיכנס לאפליקציה יש צורך בהזנת קוד או כניסה באמצעות אמצעי אבטחה ביומטרי. במקרים רבים ישנם מספר שלבי אבטחה, כדי להבטיח כי רק בעל אמצעי התשלום הוא זה שיאפשר אותו. כך, גם במקרים שבהם הטלפון החכם נגנב או נאבד, לא תהיה אפשרות לביצוע תשלום מצד אדם אחר. אם כן, ניתן לומר בוודאות כי אפשרות תשלום זו היא לא רק נוחה מאוד, אלא גם בטוח ברמה הגבוהה ביותר.

עוד יתרון בטיחותי של שיטת תשלום זו הוא שהסיכוי לגניבה נמוך באופן משמעותי לעומת כסף מזומן או כרטיסי אשראי. אם איבדתם את הארנק שלכם במקום מסוים, ישנו סיכוי גבוה יותר שאדם אחר ישתמש בכסף שלכם לצרכיו האישיים. לעומת זאת, כפי שציינו, במקרה של תשלום דרך הטלפון הנייד, האפשרות לגנוב את פרטי התשלום אינה קיימת כלל.

העתיד של אפליקציות התשלום

בכל עת אפליקציות התשלום ממשיכות להתפתח, כך שאין ספק כי בעתיד היתרונות של אפשרות זו רק יתרחבו. גם היום אנו רואים כיצד אפשרות זו משתלבת עם אפליקציות אחרות רבות כמו אפליקציות של תחבורה ציבורית, של סופרמרקטים ואפילו תחנות דלק. ניתן לומר בביטחון כי בהמשך אפשרות זו תתרחב גם לבתי עסק אחרים.

התפתחות נוספת אשר עשויה להתרחש בעתיד היא האפשרות לבצע תשלום באמצעות פקודה קולית. אפשרות זו תהיה נפלאה לכלל המשתמשים כמובן, אך היא תהיה נהדרת עוד יותר למשתמשים בעלי מוגבלויות. כך הכלי המצוין הזה יהפוך למכיל יותר עבור כולם.

עוד התפתחות של אפשרות זו היא האפשרות ליהנות משלל מבצעים והטבות באמצעות ביצוע התשלום דרך האפליקציה. עסקים רבים רוצים לעודד את המשתמשים לבחור באפשרות זו, לכן הם מציעים את היכולת לצבור נקודות על רכישות וגישה אקסקלוסיבית למבצעים שווים בבית העסק. זו סיבה נוספת מיני רבות לבחור באפליקציות התשלום וליהנות מכל מה שהן מציעות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות