fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדת? קבלי חנייה חינם

יוזמה בלעדית ומבורכת: עופר הקניון הגדול בפתח תקווה יעניק לראשונה מינוי חצי שנתי חינם לאימהות בחופשת הלידה
להקל על נשים עם תינוקות. קניון עופר הגדול צילום: יח"צ

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה, מקבוצת קניוני עופר, יוצא במהלך ראשוני ובלעדי, לאימהות טריות הנמצאות בחופשת לידה, ויעניק להן מינוי חצי שנתי חינם, לחניון.

החניון בעופר הקניון הגדול מעניק שעתיים ראשונות חינם, ומחיר חנייה יומית עומד על תשלום של 60 ש"ח.

כל יולדת שמעוניינת לקבל את המינוי תתבקש להציג תעודת לידה או את תעודת הזהות של הילד הטרי, כפי שרשום במשרד הפנים או במקום העבודה, להוריד את אפליקציית MY OFER , להירשם במשרדי הנהלת החניון וליהנות מהטבה במשך חצי שנה מתאריך הלידה.

המהלך מתכתב עם שירותים נוספים שמעניק עופר הקניון הגדול ללא תשלום לנשים בהריון או נשים לאחר לידה, כמו: חניות מסומנות בצבע ורוד, המסייעות לנשים בהריון, הורים עם עגלות להחנות בסמוך לכניסה לקניון, סדנאות לאחר לידה, פעילויות בייבי עם מומחים לתינוקות מהטובים בארץ, חדרי הנקה מרווחים וגם חדרי משפחה.

נעמי סימן טוב, מנכ"לית בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "הרעיון שעומד מאחורי המהלך הוא להעניק לנשים בחופשת לידה, מקום מפגש אטרקטיבי עם חברות, כמו הקניון הגדול, אליו הן מגיעות מכל גוש דן. אנו פועלים כבר מספר שנים להעניק להן ללא תשלום שירותים מיוחדים, תכנים ייעודים לנשים בהריון ולאחר לידה, פעילויות ייעודיות, תמהיל מדויק ומגוון, אפשרויות של בילוי וקנייה ועוד, וכל זאת ללא תשלום נוסף. מבדיקה שערכנו עולה, כי נשים לאחר לידה מבלות בממוצע בין 2-3 פעמים בשבוע בקניון, ובכל ביקור כ-4 שעות בממוצע".

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות.

הלוואי וגם מקומות ציבוריים אחרים עם חניון בתשלום יאמצו את היוזמה המבורכת הזאת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות