fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדים נהנים מהאטרקציות של אילת

אילת היא עיר הנופש המרכזית של ישראל ומשפחות רבות נוהגות לצאת אליה לנופש במועדים שונים ובמיוחד בחופשת הקיץ. אז מה תעשו עם הילדים באילת? פנינו לצוות קרמל כדי לקבל מידע על האטרקציות הכי חמות בעיר וריכזנו אותן כאן, בכתבה הזו.
צילום: FREEPIK

1. ריף הדולפינים

ריף הדולפינים של אילת הוא אתר ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ והוא מציע לכם ולילדיכם להכיר מקרוב את הסביבה הטבעית של הדולפינים באילת. בריף הדולפינים יש באפשרותכם לצפות בדולפינים ששוחים במים או לבצע שחייה עם דולפינים או צלילת הכרות. את האטרקציה הזו כדאי לבצע כבר בתחילת החופשה. אתר התרבות והפנאי – קרמל ממליץ מאוד על האטרקציה הזו וגם על אטרקציות המשלבות צלילה שהן חוויה לא רגילה ומאוד מיוחדת.

מאיזה גיל: מתאים לכל המשפחה. הקטנים בחבורה יוכלו להנות ממראה דולפינים שקופצים והאכלה שלהם.

באילו שעות פתוח: שני – שבת בין השעות 9:00 – 17:00.

זמן הבילוי: חצי יום עד יום שלם.

טווח מחירים: 48 – 70 שקלים.

2. טופ 94 פארק אתגרים

פארק אתגרים חדשני מסוגו בעיר אילת הכולל 18 מתקנים אתגריים לשלל גילאים. במתחם תמצאו מסלול אקסטרים המותאם לילדים מתחת לגיל 5, בניהם מתחם כדורים, טרמפולינות, אומגה, מגלשות ומיני פארק חבלים. כמו כן, ילדים ונוער יוכלו להנות מחוויית טיפוס על קירות צבעוניים מאתגרים, מתקני נינג'ה, מתחם חיצוני המציע קארטינג ברכבי בנזין ופיינטבול. גם מבוגרים יכולים להנות במתחם שמציע להם מטווח מקצועי ואזור אימונים טקטיים. אם אתם לא בטוחים מה לעשות ביום השני לחופשה, לכו מהבוקר לטופ 94. הנאה מלאת אקסטרים מובטחת לכם.

מאיזה גיל: מתאים לכל המשפחה, מגילאי שנתיים ומעלה.

באילו שעות פתוח: א' – ה' 10:00-18:00, ימי שישי 10:00-16:00.

זמן הבילוי: כחצי יום.

טווח מחירים: 20 – 50 שקלים.

3. מתחם האטרקציות בקניון אייס מול

קניון אייס מול הוא הקניון החדש ביותר בער אילת והוא מציע מגוון רחב של אטרקציות בניהן מתחם שלם המציע בילוי אתגרי, חדשני וטכנולוגי הכולל מבוך מראות על שטח של 130 מ"ר, חדר אשליות ותעתועים, קולנוע 7 ממדים הכולל מגוון אפקטים חדשניים, לייזר טאג, קורת פחד ועוד. אחלה פעילות ליום האחרון של החופשה.

מאיזה גיל: כל אטרקציה מותאמת מגיל שונה, יש לברר במקום עצמו.

באילו שעות פתוח: א' – שבת 9:30 – 24:00.

זמן הבילוי: יום שלם.

טווח מחירים: תלוי בכל אטרקציה, ניתן לקנות גם כרטיסים למגוון אטרקציות יחד.

4. גלאקסיה ספינת הזכוכית

לא כולם יכולים לצלול, במיוחד לא בגיל צעיר מאוד, אך אין זה אומר שלא תוכלו להנות עם הילדים מתחת למים ולהכיר את החיים הייחודיים שם. ספינת גלאקסיה – ספינת הזכוכית מציעה לכם חוויה מיוחדת במינה שבה תיחשפו אל שמורת האלמוגים הקסומה של אילת. לספינה רצפה שקופה לגמרי והמון חלונות שמאפשרים לראות מה קורה מתחת לפני המים. הזדמנות לראות את האזורים הצבעוניים ביותר עם שלל יצורי מים ייחודיים. אם אתם מחפשים אטרקציות מותאמות לילדים בעיר אילת, אל תוותרו על החוויה הזו.

מאיזה גיל: לכל המשפחה, גם תינוקות יכולים להצטרף לחוויה.

באילו שעות פתוח: א' – ה' 9:00 – 17:00, ימי שישי עד 15:00.

זמן הבילוי: כשעה

טווח מחירים: 20-60 שקלים לאדם.

5. אייס ג'אמפ אילת

מחפשים להוציא אנרגיות יחד עם הילדים? אין ספק שמגוון טרמפולינות יעשו את העבודה. בתוך קניון אייס מול מחכה לכם אייס ג'אמפ אילת. 500 מ"ר של טרמפולינות, קיר טיפוס, בריכת ספוגים ועוד. מתחם שכל כולו כיף ואדרנלין. מי שמחפש חוויה מגניבה לסוף הנופש, זו יכולה להיות האטרקציה שאתם מחפשים.

מאיזה גיל: מגיל 3.

באילו שעות פתוח: א' – ה' 11:00-23:00, שישי 10:30 – 15:20, שבת 10:30-23:00.

זמן הבילוי: חצי יום.

טווח מחירים: 60 – 70 שקלים לאדם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות