fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המומחה שיעזור לכם לקבל פיצוי ראוי: עו"ד סאמי אבו ורדה

30 שנות ניסיון הופכות את עו"ד סאמי אבו ורדה למומחה מוביל בתחום נזקי הגוף, הרשלנות הרפואית והתאונות. הנחישות, גם במקרים שנראים אבודים, משלימה שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד ומבטיחה את מיצוי מלוא הזכויות
המומחה שיעזור לכם לקבל פיצוי ראוי: עו"ד סאמי אבו ורדה | צילום: משרד עו"ד סאמי אבו ורדה

רשלנות רפואית, תאונת דרכים, מחלת מקצוע, נזקי גוף, תאונת עבודה – המכנה המשותף לכל המצבים הנ"ל הוא שבנוסף לפגיעה הפיזית עלול להיגרם לאדם נזק כספי משמעותי. על-מנת לקבל פיצוי מתאים, שימנע מצוקה כלכלית, נדרשת הגשת תביעה – לחברת ביטוח או למוסד לביטוח לאומי. בשני המקרים מדובר על גוף גדול וחזק, שלא תמיד ממהר לשלם לאדם שנפגע את הפיצוי המגיע לו. בנקודה זו נכנס לתמונה עורך הדין סאמי אבו ורדה, שכבר סייע לישראליות וישראלים רבים לממש את זכויותיהם.

עזרה לכולם, גם בצפון וגם במרכז

סאמי אבו ורדה הוא יליד חיפה. אחרי שהשלים את לימודי המשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים , חזר לעיר הולדתו, וב-1998 הקים משרד עורכי דין. ככל שרשם יותר הצלחות, כך המשרד התרחב וכיום עובדים לצד עו"ד אבו ורדה עוד 20 עורכות ועורכי דין, בשתי שלוחות – אחת בתל אביב ואחת בחיפה. עו"ד אבו ורדה מקפיד להיות מעורב באופן אישי בכל תיק ותיק, ומביא לידי ביטוי את הניסיון הרחב שצבר לאורך 3 עשורים. עוד כדאי לדעת שהרזומה של סאמי כולל גם פסיקות תקדימיות לזכות לקוחותיו. דוגמה טובה לכך היא הכרה במחלת נפש כמחלת מקצוע אצל ימאי שהספינה שלו טבעה, גם כשהוא עצמו שהה בחופשה במועד הטביעה.

מומחיות אמיתית בכל סוגי התאונות והנזקים

תחומי המומחיות של משרד עורכי דין סאמי אבו ורדה הם כאמור נזקי גוף, רשלנות רפואית, ביטוח לאומי ותאונות (עבודה, דרכים, תאונות אישיות). המומחיות כוללת בקיאות מעמיקה לגבי כל הזכויות הרלוונטיות של כל מי שסובל מפגיעה כזו או אחרת, וחשוב מכך, ידע יקר ערך לגבי הדרך הנכונה למצות את הזכויות. צוות המשרד אמון על ניסוח תביעות הכוללות את כל הנזקים הקיימים כתוצאה מתאונת הדרכים, מחלת המקצוע, הנפילה עקב מפגע ברחוב וכו'. במקרים רבים הניסוח החד והתייצבות המשרד בעל המוניטין הרב מאחוריו מספיקה כדי להשיג עבור הלקוח את הפיצוי המרבי המגיע לו. כשהמקרה מגיע לערכאה משפטית, בא לידי ביטוי הניסיון של עו"ד אבו ורדה בניהול משפט, הצגת טיעונים באופן משכנע והשגת המטרות.

חוות דעת מקצועיות והתייחסות לכל פרט רלוונטי

קבלת פיצויים בעקבות תאונת דרכים, תאונת עבודה, מחלת מקצוע, תאונה אישית או רשלנות רפואית מחייבת לעיתים הצגת חוות דעת מומחה – רופא שמבהיר מדוע הפגיעה שממנה סובל האדם היא אכן תוצר של התאונה, של הרשלנות או של סביבת העבודה. בתיקי רשלנות רפואית נדרשת גם הוכחה להתרשלות עצמה, כך שיהיה ברור שלא מדובר בטעות בלתי נמנעת אלא בשיקול דעת לקוי שמחייב פיצוי. גם מקרי מחלת מקצוע נחשבים למורכבים במיוחד. סיבה אחת לכך היא שאין אירוע אחד שגורם לפגיעה, אלא הצטברות מתמשכת של פגיעות קטנות ולאו דווקא בולטות לעין, ולכן קשה יותר להוכיח את הקשר בין העבודה לבין המחלה או הפציעה. סיבה שנייה היא שתקנות ביטוח לאומי גובשו בשנות ה-50 של המאה הקודמת ומאז כמעט ולא עודכנו. בהתאם ישנה השפעה רבה לפסיקה בתחום, ולאו דווקא לתקנות, ורק עורך דין שזהו תחום התמחותו מכיר את כל הפסיקות הרלוונטיות ויכול למנף אותן לטובת לקוחותיו.

ייצוג בוועדות רפואיות

תחום ספציפי נוסף שבו הידע, הניסיון והכישורים של עו"ד סאמי אבו ורדה וצוות משרדו באים לידי ביטוי הוא ייצוג בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי. ועדות אלה מכריעות מהו גובה אחוזי הנכות של אדם שסובל מפגיעה קשה, ובהתאם גם מה יהיה גובה הפיצוי שיקבל – קצבת נכות קבועה או מענק חד-פעמי. חשוב לדעת שהחוק מקנה לכל מי שזומן לוועדה רפואית את הזכות להתייצב עם עורך דין מטעמו. עורך הדין רשאי לענות על השאלות בשם הלקוח, וכך לייצג אותו באופן מיטבי – בדרך להבטחת מיצוי הזכויות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות