fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המדריך השלם להדפסה על כוסות

אנחנו לפעמים אפילו לא חושבים על זה, אבל כוסות וספלים הם אולי אחד מהכלים השימושיים ביותר בחיי היום יום שלנו. מרבית האנשים בעולם שותים כוס קפה או תה בבוקר, ולפעמים גם שוקו, לכן הספלים הם המוצרים השימושיים בעולם, ומסיבה זו הדפסה על גבי ספלים וכוסות פופולארית כל כך. מתי ההדפסה שימושית, מהם היתרונות שלה וכיצד עושים זאת כיום? כדאי להמשיך לקרוא.
המדריך השלם להדפסה על כוסות | צילום: freepik

כוסות מודפסים כמחווה אישית

אחד השימושים העיקריים להדפסה על כוסות וספלים הוא כמחווה אישית, למשל עבור יום הולדת, אירוע אישי כמו קידום בעבודה או אפילו עזיבת מקום עבודה. הוא יכול להיות עבור הכרת תודה למישהו, למשל עבור מורה בסיום שנה או בסיום בית ספר, כמתנה לחבר משפחה לכבוד יום הולדת משמעותי או לכבוד חג. אפשר להדפיס על גבי הספל תמונה משותפת, כיתוב מצחיק או כיתוב להוקרת תודה, ועבור אנשים רבים זו הופכת להיות הכוס הקבועה בה יעשו מעתה שימוש עבור כוס הקפה שלהם בבוקר.

כוסות ככלי לקידום מכירות

אמנם כבר מזמן תחום קידום המכירות עבר לערוצים דיגיטליים, אך אין ספק שאחד המקומות בו הוא עוד נותר מחובר לקרקע הוא בתחום הכוסות. לעד תישאר ההדפסה על ספלים וכוסות ככלי לקידום מכירות בשל השימוש הנרחב של אנשים בכוסות. אנשים שותים קפה בכמעט בכל מצב, ובין אם זה במקום העבודה ובין אם בתור מתנה עבור לקוחת ולקוחות פוטנציאליים עבור החגים – הכוסות המודפסות תמיד יהיו מנצחים במובן של קידום המכירות. אם הספל איכותית ונוחה, הכיתוב עליה לא משנה עבור מי שעושה בה שימוש, אך היא משמשת בכל יום ויום כלי קידום עבור מי שיצר את הכוס.

כוסות כמתנה לאירועים

החיים שלנו רצופים באירועים משמחים מתחילת השנה ועד סופה. אנחנו חוגגים חגים, מסיימים מסלולים, מסיימים לימודים וחוגגים ימי הולדת וימי אהבה, כמעט לכל אלה צריך מתנה, לפעמים לא גדולה, אך בהחלט כזו שמסמלת הערכה, אהדה וגם מילת תודה ועידוד. אחת המתנות השימושיות והמתאימות ביותר למעמדים אלה במהלך השנה הוא הספל המודפס. מדובר במתנה צנועה, שימושית, שכל אחד תמיד שמח לקבל. הוא מתאים עבור מתנה ללקוחות ולעובדים בחג, הוא מתאים כמתנה למורה או לגננת, כמתנה לסוף הלימודים עבור הילדים ועבור חברים ואפילו לסבא וכתנה בסיום החתונה.

יתרונות ההדפסה על כוסות

ישנם יתרונות רבים לשימוש בכוסות להדפסה, ונתחיל מהיתרון הברור ביותר – השימושיות. מדובר על מתנה שימושית, ובניגוד למתנות אחרות שניתנות, לפעמים יקרות וגדולות בהרבה – אם הן לא שימושיות אין לאנשים הרבה מה לעשות איתן. הכוס או הספל לעד יהיו שימושיות יותר כמעט מכל מתנה אחרת, הן מזכירות לאדם באופן יום יומי את הדברים שהוא אוהב, את הרגעים הטובים שלו ואת החברים והמשפחה שלו.

מעבר לשימושיות, כוסות יכולים לשמש ככלי קידום מכירות, כפי שציינו כבר קודם. אפילו במקרים בהם אדם יושב לשתות כוס קפה עם לקוח, והוא מגיש לו את ספל הקפה הממותגת של המשרד, הדבר כבר משרד רצינות רבה ומיתוג למקום מבלי לומר את המילים באופן מפורש.

עוד יתרון בולט הוא המחיר – מדובר על מתנה לא יקרה בכלל, לעיתים בסכומים נמוכים למדי ניתן לתת מתנה נהדרת, שימושית ובעלת אמירה אישית ממנה כולם נהנים. כדאי גם לדעת שככל שמדפיסים כמות גדולה יותר של כוסות וספלים – כך המחיר הסופי של הספל יורד.

כיצד זה נעשה בפועל?

כיום מבצעים הדפסה על כוסות באופן מקוון בקלות רבה – בוחרים את התמונה או את הכיתוב ומתחילים ליצור באתר האינטרנט את הכוס המדויקת. מי שמתקשה לעשות זאת בעצמו ימצא שבאתר יש גם סיוע גרפי, אך לרוב האנשים יהיה קל מאוד לתפעל את המערכת באמצעות הפלאפון או המחשב הנייד, גם ללא כל ניסיון קודם.

מומלץ לבחור ספל באיכות מעולה, ניתן לבחור כזו שהחלק הפנימי שלה צבוע בצבעים שונים או ספל ללא כל צבע. ניתן לבחור תמונה שתקיף את כל הספל או לבצע כיתוב עדין או את שניהם. לאחר שבוחרים את השניים מבצעים את ההזמנה וכל שנותר הוא לחכות לה שתגיע. כמובן שאם מדובר על אירוע חשוב, יש לתכנן ולהזמין את הכוסות מראש כדי להימנע ממצב בו הן לא מגיעות בזמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות