fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוך 5 שנים: התחנה המרכזית בחדרה תעבור לתחנת הרכבת

במושב הנדל"ן שהתקיים בכנס חדרה לאנרגיה הוצגה תכנית תחבורה מקיפה לעיר
התחנה המרכזית בחדרה. צילום: יחיאל אקווה, מתוך גוגל מפות
התחנה המרכזית בחדרה. צילום: יחיאל אקווה, מתוך גוגל מפות

"ההתפתות התחבורתית בחדרה בשיאה והנגישות אליה תלך ותשתכלל. לאחרונה יצא מכרז של 2 מיליארד שקל להרחבת כביש 2 מאזור אם הדרך- חדרה ועד קיסריה, במסגרתו יוסיפו נתיב נוסף מכל צד.  התפתחות נוספת היא העובדה שברכבת ישראל התחייבו לאחרונה להקים בתוך חצי שנה גשר שיחבר בין התחנה המערבית לעיר ועד שיוקם הכשירו כבר 600 מקומות חנייה ושאטל להעברת הנוסעים מצד לצד". כך ציין  עודד תורג'מן, מנכ"ל ובעלים חברת הנדל"ן "אמירי גן" שבבעלותה מתחם הקניות והפנאי מול החוף וילג' בכניסה לעיר, וכן פרויקט מגורים בשכונת הפארק בחדרה. תורג'מן דיבר במסגרת פאנל אותו ניהל מוטי ויזל מנכ"ל ובעלים חברת VCELL למחקר וייעוץ אסטרטגי . הפאנל התקיים כחלק ממושב הנדל"ן בכנס חדרה לאנרגיה 19, ועסק באסטרטגיית התעסוקה והמסחר של העיר ובהזדמנויות העסקיות ליזמים, בעלי הקרקע ותושבי העיר.

עוד ציין תורג'מן: "ההתפתחות התחבורתית של העיר מקנה לה יתרונות רבים, ויש לה כמובן השפעה על מחירי הנדל"ן. היום, מחיר דירת ארבעה חדרים הוא 1.5 מיליון שקל וכשהגענו ב 2012 המחיר היה 900 אלף שקלים בלבד. במקביל, מבחינת התחבורה, העיר השתדרגה פלאים, כביש 9 נפתח ומוביל ישירות לחדרה, לפני חודש וחצי פתחו את המחלף אחרי 40 שנה שלא היה מחלף ישיר לעיר ועוד היד נטויה.

"אנו עובדים יחד עם משרד התחבורה על פרויקט שהחל בחודש האחרון בעקבות פתיחת נתיב פלוס החדש. החל מפתיחתו, בכל רבע שעה החל מהשעה שש בבוקר, יוצא אוטובוס ממתחם מול החוף היושב על צומת חדרה, ישירות לתל אביב. מדובר באוטובוסים חינמיים שיוצאים מהחנייה החינמית במתחם מול החוף".

נדב הדר, מהנדס העיר חדרה אמר בפאנל: "בעוד חמש שנים יפתח פה מרכז תחבורה משולב של רכבת וטרמינל נוסעים ויש לו משמעות רבה. תחנת האוטובוס המרכזית מפונה כיום ממרכז העיר ובעתיד התחנה שתשלב את הרכבת והאוטובוסים תאפשר חיבור אמיתי בין אמצעי התחבורה הציבורית. במסגרת השדרוג הדרמטי של התשתית התחבורתית והקווים בחדרה, יוקמו 60 תחנות אוטובוס חדשות ו-6 תחנות קצה. בנוסף, יפתח מתחם שיכלול 1,400 מקומות חניה".

רועי גפני, סמנכ"ל שיווק ופתוח עסקי בחברת אפרידר: "חדרה היא עדיין העיר הכי זולה באזור השרון וטרם מימשה את הפוטנציאל של המחיר שלה. אנו מאמינים במרכזי ערים וחושבים שתושבים רוצים לחיות בלב  המרכז העירוני והעסקי של הישוב. רכשנו קרקע מאוד גדולה במרכז חדרה להקמה של 220 יחידות דיור עם מרכז מסחרי . בעתיד צפוי מרכז העיר לעבור שינויים דרמתיים , בין היתר כולל העתקת התחנה המרכזית ממרכז העיר החוצה וברגע שהיא תעבור זה ישנה את מרכז העיר" סיכם גפני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות