fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכונות הפארק ויצחק לא ישתתפו בבחירות לוועדים

בשכונות שהתקיימו בהן בחירות לוועדים ב-2019 ימשיך הוועד המכהן עד הבחירות הבאות ב-2023. יו"ר ועד שכונת הפארק הודיעה שלא תמשיך בתפקיד

לקראת הבחירות הקרובות לוועדי השכונות ב-27.1, יום הולדתה של העיר חדרה, הוחלט על החרגתן של שתי השכונות, הפארק ויצחק, מעריכת בחירות. ההחלטה התקבלה כיוון שבשכונות הללו התקיימו בחירות לוועד ברוח התקנון ונבחרו נציגים מהשכונה בבחירות אינטרנטיות מסודרות. תנאי סף נוסף ששתי השכונות עמדו בו, הוא שבשתיהן הוועד מייצג את הקהילה בהתאם למיפוי שכונות העיר שפורסם לקראת הבחירות, בו נקבעו 16 אזורי בחירות לוועדים.
בתוך כך, הודיעו יו"ר שכונת הפארק שחר מלול שוחט וחבר הוועד אלעד לוינגר כי לא ימשיכו לכהן בוועד. שלושת חברי הוועד הנותרים, זיו כהן אמסלם, יפית וייסרמן ודובי אברמוביץ', ימשיכו לכהן בוועד אך טרם הוחלט מי יאייש את תפקיד היו"ר.
"בחרתי לנצל את העיתוי של קיום בחירות לוועדי שכונות ולפנות את מקומי לאנשים ראויים אחרים, מתוך שיקולים אישיים ובעיקר עומס בתקופה זו, אשר לא מאפשר לי להשקיע כשם שהייתי רוצה בקידום השכונה" – כך כתבה השבוע שחר מלול שוחט. שחר החליפה את היו"ר הקודם עידן מורד שעזב את התפקיד כדי להצטרף לרשימת מחוברים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות ב-2018. הוועד בראשותו לא הצליח לקיים מערכת יחסים חיובית ופורה עם העירייה, בצל המאבק להטמנת קווי המתח הגבוהים שהוצבו באקו פארק. הוועד בראשותה של שחר "פתח דף חדש" ביחסים ובעבודה משותפת עם עיריית חדרה. "בין שלל הנושאים פעלתי מהרגע הראשון לפתיחת מרכז פנאי לשכונה וה"אקו פנאי" הוא אחד ההישגים המשמעותיים עבור תושבי השכונה. קיבלתי מענה מלא מכל נציגי עירית חדרה וזכיתי לשיתוף פעולה מוצלח עם ראש העיר. אני מאחלת לכולנו יו"ר ועד חזק ומלא מוטיבציה אשר ישמר את הטוב ויקדם דברים חדשים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות