fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכונה בנתניה תהיה במצור בעקבות מרוץ החופים איקיאה

ביום שישי הבא יסגרו צירים בשכונת נוף טיילת בעקבות מירוץ החופים איקיאה. העירייה: "מקווים כי המשטרה תוכל לפתוח את הצירים מוקדם יותר מהמצוין בפרסום"
נוף טיילת צילום עצמי
נוף טיילת צילום עצמי

השבוע התעוררו תושבי שכונת נוף טיילת שמדרום למלון כרמל ומצאו על שמשות המכוניות שלהם פלייר ובו הודעת העיריה כי ביום שישי הבא 5.4.19 בעקבות מרוץ החופים איקיאה "לא תתאפשרנה כניסה ויציאה של כלי רכב מהרחוב" . את הפלאייר הניחו ברחובות הגילה, הדיצה, הרינה, החדווה בצפון השכונה וברחובות פייר קניג, הקבלה, הזוהר, התהילה, קהילת צפת ויוסף לפיד.  תושב רחוב פייר קניג נדהם: "אני שמח שיש מרוץ חופים, אני יודע שאני גר במקום קרוב לים אבל אני לא מבין למה לא מאפשרים לנו לצאת ולהכנס לשכונה כשזה אפשרי דרך שדרות בן גוריון? בעקבות סגירת הרחוב שכונה שלמה ובה  4500 איש במצור? כל שנה זה קורה ותמיד אפשרו תנועה בשכונה וזה עבד. השנה החליטו להחמיר ולפגוע באיכות החיים שלנו".

לדברי סגן ראש העירייה וממלא מקומה אלי דלל ההחלטה התקבלה על ידי משטרת ישראל ומשיקוליה.

מעירית נתניה נמסר בתגובה:  "מסלול הריצה כולל רשימת הרחובות נחסמו על פי דרישת המשטרה. אין אפשרות להשתמש בציר של בן גוריון מאחר ורצים עליו. אנו מקווים כי המשטרה תוכל לפתוח את הצירים מוקדם יותר מהמצוין בפרסום. אנו גאים כי העיר נתניה, בדומה לערים גדולות בארץ ובעולם, עורכת פעילויות פנאי וספורט לרווחת תושביה ועל כן יש לברך על כך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות