fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: אימפריית האיפור הישראלית קיבלה דרגה חדשה

אימפריית האיפור והחיילת אלין כהן קיבלה אתמול בטקס חגיגי את דרגה הרב"ט שלה ומספרת איך נלחמה בשביל להתגייס, בואו לברך אותה
אלין כהן | צילום מתוך האינסטגרם
אלין כהן | צילום מתוך האינסטגרם

שגרו מזל טוב לאימפריית האיפור והחיילת אלין כהן מחדרה, שקיבלה אתמול דרגת רב"ט.

אלין שיתפה את עוקביה: "אז אתמול קיבלתי דרגת רב״ט ואני מתרגשת קצת יותר מהרגיל. כילדה שגדלה עם אבא רב סרן בצה״ל היה לי חלום להמשיך את דרכו בקריירה הצבאית מה שלא יכול לקרות בגלל הבעיות הרפואיות שלי, ולאחר שנתנו לי פרופיל 45 בצה״ל.

גם עליו נלחמתי. על האפשרות להיות חלק, יכולתי להרים ידיים. לוותר, זה הכי קל. בטח לי. כאזרחית זו לא הייתה כבר חובתי, כבר המערכת הצבאית החליטה בשבילי שאני לא חייבת לשרת. אבל בלב שלי ידעתי שאם אני לא אעשה צבא אני אתחרט.

אתמול קיבלתי דרגת רב״ט ואני מרגישה כמו רב סרן בצה״ל, מלאת גאווה והתרגשות! גאה בבחירה שלי ובדרך שלי ומאושרת על האנשים שהכרתי בדרך, הבגרות והערכים שאני לומדת במערכת הצבאית ובעיקר על כך שלא וויתרתי. אל תוותרו לעצמכם, גם כשלפעמים זה הכי קל, הכל אפשרי! ותודה למפקדים שלי שאני כל כך אוהבת ומעריכה"

 

המדור מאחל בהצלחה לאלין כהן בשירותה הצבאי.
לרכילויות נוספות בחדרה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות