fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוי תורג'מן מחדרה פרזנטורית בקמפיין האקדמית עמק יזרעאל

הסטודנטית מחדרה מככבת על שלט חוצות גדול בכניסה לעיר. על האקדמית עמק יזרעאל יש לה רק מילים חמות לומר: "האפשרות להשלים תואר ראשון ושני תוך ארבע שנים היתה לי מאד אטרקטיבית"
נוי תורג'מן | שלט החוצות בכיכובה של נוי תורגמן בכניסה לחדרה
נוי תורג'מן | שלט החוצות בכיכובה של נוי תורגמן בכניסה לחדרה

נוי תורג'מן, בת 24 מחדרה התרגשה השבוע כשקבלה הרבה תגובות חיוביות מאנשים שראו את השלט הגדול בכניסה לחדרה, בו היא מככבת כאחת הפרזנטוריות של האקדמית עמק יזרעאל. "הרבה אנשים שלא שוחחו איתי הרבה זמן, שלחו לי הודעות מפרגנות. אני ויתרתי על קריירת דוגמנות למרות שהיו לי הצעות, כי היה לי חשוב ללמוד באקדמיה ולפתוח אפשרויות לקריירה משמעותית בפוליטיקה הארצית או בתחום של ייעוץ ופתוח ארגוני לחברות".

נוי תורג'מן לומדת במסלול לתואר ראשון דו חוגי בסוציולוגיה ומדע המדינה ולתואר שני בפתוח וייעוץ ארגוני בהאקדמית עמק יזרעאל. למרות שמדובר במסלול של ארבע שנים בלבד הוא כולל גם פרקטיקום שבמהלכו מאבחנים ארגון אמיתי, בונים לו תכנית לפתוח ארגוני ורוקמים נטוורקינג בעולם התעסוקה.

נוי תורג'מן
נוי תורג'מן

"כשאסיים את התואר יהיו לי דלתות פתוחות למספר כיוונים שאני אוהבת. אני באה מבית פוליטי, אבי, יוסי תורג'מן, מנהל פארק נחל חדרה, גם למד מדע המדינה ומאוד המליץ לי לשלב בלימודים את החוג הזה. אני מרגישה שזה תואר שכדאי לכל אזרח במדינה לעשות. הוא נותן המון כלים. האפשרות לשלב את התארים שעניינו אותי במסלול שחוסך שנה שלמה של לימודים וכולל תואר שני שנדרש היום כדי להתקדם, היתה לי מאוד אטרקטיבית והובילה אותי ללימודים באקדמית עמק יזרעאל.

"לעמק זו נסיעה כיפית, בלי פקקים, מגיעים תוך חצי מהזמן לעומת נסיעה למרכז. גם מימשתי את המלגה שניתנת לאזורי עדיפות לאומית. מדובר בהחזר כספי בגובה שכר לימוד של שנה שלמה, שהקרן לקליטת חיילים משוחררים מעניקה לכל מי שסיים שרות צבאי ולומד באזור שהוגדר בעדיפות לאומית, וזה לא על חשבון הפיקדון. המלגה חוסכת כ-10,000 שקלים ולמרות ששכר הלימוד במכללה הוא כמו בכל אוניברסיטה, זה מאוד משמעותי".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות