fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמנט חדרה מסיימות עונה

ליגת מאמאנט היא ליגה ייחודית כשהמסר העיקרי הוא חינוך והנחלת תרבות הספורט תוך מתן דוגמא אישית של האימהות לילדים שילדיהן לומדים בבית הספר בעיר
מאמנט
מאמנט

קבוצות הכדורשת מאמאנט של חדרה מסיימות את עונת הפעילות בהצלחה רבה. לאחר הפסקה של שנתיים בעקבות מגפת הקורונה מחלקת הספורט באגף אתו"ס בעיריית חדרה בשיתוף עמותת מאמאנט הקימו מחדש את הפעילות מתוך רצון לתת חיבור בין האימהות החדרתיות לספורט העממי.

ליגת מאמאנט היא ליגה ייחודית כשהמסר העיקרי הוא חינוך והנחלת תרבות הספורט תוך מתן דוגמא אישית של האימהות לילדים שילדיהן לומדים בבית הספר בעיר. כיום משחקות בליגה העירונית 4 קבוצות: קבוצת בית שמואל בשכונת ויצמן , קבוצת קפלן בשכונת בית אליעזר, קבוצת צפרירים בשכונת ברנדס וקבוצת חופים בשכונת עין הים. הקבוצות מתאמנות פעם בשבוע ומשחקות אחת לשבועיים.

לאור ההצלחה הגדולה והביקוש של עוד אמהות להצטרף צפויות להיפתח בעונה הבאה עוד קבוצות.

באירוע הסיום החגיגי שנערך באולם הספורט שובו בנוכחות כל הקבוצות עם הילדים ובני משפחה ברכו מנכ"לית מאמנט סיון שפר, מנהל מחלקת הספורט ניב רבי ורכזת הליגה בחדרה טליה משיח, ולאחריו נערכו משחקים מרתקים. בעיריית חדרה ביקשו להודות ליניב חכימי וטליה משיח שמרכזים את הליגה ביד רמה.

 

מאמנט | צילום ענבר גרטי
מאמנט | צילום ענבר גרטי

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות