fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי גורדנה ושלומי אזולאי על הכוונת של ניסו אביטן בחדרה

מקסים גרצ'קין מהפועל חדרה בניצחון על מכבי חיפה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מקסים גרצ'קין מהפועל חדרה בניצחון על מכבי חיפה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

חגיגה גדולה הייתה אמש (ב') בקבוצת הפועל חדרה לאחר הניצחון על מכבי חיפה 0:2, השני ברציפות על הירוקים בפלייאוף העליון. "הוכחנו שאסור לזלזל בנו והרוח של המועדון קיימת גם עכשיו. אנחנו טובים בכל המשחקים בפלייאוף אבל הפעם זה בא גם לכדי ניצחון" אמרו בחדרה. מי שהיה פחות שמח בסיום הוא החלוץ הברזילאי לוסיו מרינאה שכעס על חבריו לקבוצה שלטענתו לא שיתפו אותו מספיק במשחק. "מדובר בכעס לגיטימי אחרי משחק. לוסיו שחקן אהוד בקבוצה", אמרו במועדון.

במועדון כבר חושבים על העונה הבאה ובימים הקרובים ייפגשו ראשי הקבוצה עם המאמן ניסו אביטן בה יעביר האחרון את התרשמותו משחקנים, הן מהסגל הקיים והן מקבוצות אחרות, לקראת העונה הבאה. אביטן צפוי לדרוש סגל רחב יותר שיכלול שישה זרים, שלושה ישראלים בכירים ועוד שלושה שחקנים מהליגה הלאומית, בתוספת לסגל הקיים. בין השמות שרצים במועדון הם שחקני נס ציונה נאור סבג ורז שטיין, קשר מ.ס אשדוד רועי גורדנה וחלוץ בני סכנין שלומי אזולאי. בקרב הזרים נראה כי ישנה התלבטות גם לגבי הזרים שמשחקים היום בקבוצה ובניגוד לתוכנית הראשונית בה רצו להיפרד בחדרה מג'ורג' פוצ"יבה ונייתן אודווה אז כרגע נראה כי ייחשבו זאת מחדש לאור היכולת הטובה של השניים במשחקי הפלייאוף.

מקסים גרצ'קין מהפועל חדרה בניצחון על מכבי חיפה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מקסים גרצ'קין מהפועל חדרה בניצחון על מכבי חיפה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

שחקן נוסף עליו יתעקשו בחדרה הוא המגן יהב גורפינקל. האחרון אמנם כבר קיבל הודעה ממכבי חיפה להתייצב לתחילת האימונים בעונה הבאה אך בחדרה מקווים להגיע להסדר מול הירוקים על השאלה לעונה נוספת. מי שעוד צפוי להמשיך הוא הבלם ויסאם רבאח שכלל לא היה בתכניות בחלק הראשון של העונה וכעת הפך לשחקן משמעותי בפאזל של אביטן. רבאח התייחס לניצחון ואמר: "אנחנו משחקים טוב בכל משחקי הפלייאוף והפעם היה לנו מזל. כל השחקנים שלנו מאמינים בתחילת העונה שאנחנו ראויים להיות בצמרת והוכחנו זאת במהלך העונה. לגבי חיסורים בהרכב? תמיד נוח שיש בלם קבוע לידך אבל אנחנו מתרגלים המון שינויים באימונים ומספר שיטות".

רבאח גם התייחס לעונה שלו ואמר: "עד ינואר שיחקתי רק 2 משחקים אבל עבדתי קשה גם בבית ואלוהים נתן לי אופי חזק. אני רוצה להישאר בחדרה והם רוצים אותי ואני מקווה שזה יסתדר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות