fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צברתם חוב למי חדרה? מורידים לכם את הריבית וההצמדה

תאגיד המים של העיר יוצא במבצע מיוחד למחיקת חובות, במהלכו יקוזזו הריבית וההצמדה מסכום החוב
בניין עיריית חדרה. צילום: ירון ניר
בניין עיריית חדרה. צילום: ירון ניר

אם צברתם חובות לתאגיד המים "מי חדרה", שהלכו והתנפחו בגלל ריבית והצמדה, קבלו בשורה של ממש: התאגיד הודיע על מבצע מחיקת ריבית והצמדה לתושבים שנמצאים בחובות. בהודעה מיוחדת שהוציא יו"ר תאגיד מי חדרה, סגן ראש העיר טל אליהו, נכתב כי מדובר במבצע תשלומי חובות לצרכנים ביתיים וזאת בהמשך לסיכומים בוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת הפנים והגנת הסביבה לעניין עריכתו של מבצע גביה.
מטרת המבצע היא לעודד צרכנים ביתיים לתשלום חובות שוטפים בגין מים וביוב.
המבצע יתקיים בתקופה הקרובה, עד לתאריך 31.3.2020.
על מנת להנות מההטבה, הצרכן יתחייב לפרוע את החוב שנצבר. לשם כך יוכל התאגיד לאפשר פריסה של עד 36 תשלומים חודשיים. במסגרת המבצע, יימחק סכום החוב הנובע מריבית והצמדה בתנאים הבאים: עמידה בהסדר התשלומים שנקבע; תשלום חיובי המים והביוב השוטפים.
"הנוהל שמי חדרה מציעים יאפשר גמישות שתביא להכנסת חייבים למעגל המשלמים השוטף, הגעה להסדרים עם צרכנים חייבים וכך למעשה תתאפשר גבייה ממשית של חובות. מעבר לכך, הדבר יתרום לשיפור הליכי הגבייה. עלי להדגיש, כי כיום אנחנו באים לקראת חייבים שרוצים לשלם את חובם על ידי פריסות תשלומים ומנסים לסייע במסגרת האפשרויות הטמונות בחוק ולמען התושבים" – מסר יו"ר תאגיד מי חדרה סגן ראש העיר טל אליהו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות