fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חופים: הכל מוכן לדרבי האחים

ישראל צרפתי יאמן את ראש העין. אילן צרפתי את פתח תקווה. הדרבי לבית משפחת צרפתי מפרדס חנה יעמוד במוקד השלב המוקדם
אילן (מימין) וישראל צרפתי. פיצלו כוחות (צילום: באדיבות דאבל פס)

ליגת החופים שתפתח ב-9 ביוני, תהיה האירוע הספורטיבי המרענן של הקיץ הקרוב. הליגה, בעונתה ה-11, תשוחק בשני בתים עם שש קבוצות כאשר ארבעת המקומות הראשונים בכל בית יילחמו ברבע הגמר ואילו שתי המקומות האחרונים יתחרו בפלייאוף התחתון. הקבוצה שתפסיד שם תרד ליגה.

גם לפרדס חנה תהיה נוכחות מיוחדת בטורניר בדמות שני האחים לבית משפחת צרפתי. כבר בעונה שעברה השניים שיתפו פעולה בעירוני ראש העין כאשר אילן שימש כמאמן הקבוצה וישראל כמנהל מקצועי. העונה החליטו השניים להתפצל ואילן עבר לשמש כמאמן עירוני פתח תקווה.

אילן (מימין) וישראל צרפתי. פיצלו כוחות (צילום: באדיבות דאבל פס)
אילן (מימין) וישראל צרפתי. פיצלו כוחות (צילום: באדיבות דאבל פס)

רצה הגורל ושתי הקבוצות הוגרלו לאותו בית ושם נקבל דרבי בין ראש העין לפתח תקווה. אילן צרפתי אמר לאחר ההגרלה: "אנחנו משפחה מאוחדת ואני תמיד מאחל לכל האחים שלי להצליח. גם במקרה הזה, אבל אני מאוד תחרותי בנשמה ובכדורגל או בכדורגל חופים אני רוצה לנצח. ככה שהמשחק בינינו יהיה פיקנטי אבל הרצון שלי לנצח. אחריו אני מאחל לאחי בהצלחה. למדתי ממנו רבות על כדורגל חופים, שם הוא נחשב לאחד המאמנים הטובים בהיסטוריה של הענף, וכעת אני מנסה להיבנות מחדש. פתח תקווה היא קבוצה צעירה ותוססת עם מלך החופים צחי אילוז שהביא אותי, ואני בטוח שביחד נפתיע את כולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות