fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אל"מ דדו בר כליפא נפרד מגבעתי

בטקס חילופי מפקדי גבעתי אתמול סיים אל"מ בר כליפא, תושב כפר פינס, את תפקידו כמפקד גבעתי, והופך למפקד עוצבת סיני
אל"מ דוד בר כליפא בטקס (צילום: דובר צה"ל)

אתמול התקיים טקס חילופי מפקדים בגבעתי, במצודת יואב, במעמד מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, מפקד עוצבת "הפלדה", תת-אלוף סער צור, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. מפקד חטיבת "גבעתי" החדש, אלוף-משנה איציק כהן, נכנס בטקס לתפקיד ומחליף בתפקידו את אלוף-משנה דדו בר כליפא, תושב כפר פינס, שכיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות. בר כליפא, תושב כפר פינס, יועלה לדרגת תת-אלוף וייכנס לתפקידו החדש כמפקד עוצבת סיני.

אל"מ בר כליפא אמר בטקס אמש: ״משלל התפקידים המבצעיים שביצעתי בצה"ל, גבעתי הייתה לי פסגת שאיפותיי, בית ומשפחה. אני מסיים שנתיים כמפקד החטיבה אך להן חוברות שנים רבות, של פיקוד בכל הרמות. ניצב אני בראש הטור, אך גדלתי בין השורות. מעל במה זאת אני רוצה להעביר מסר חד וברור לאויבנו,  כל מי שינסה להרים ראשו כנגד מדינתנו, יפגוש בצה"ל בכלל ובגבעתי בפרט, כוחות נחושים מאומנים ומצוידים, בעלי עיניים בורקות, מוכנים להכריעו בתחכום ובמהירות. איציק אחי ורעי, אתה קצין משובח ובאמת מיוחד. איציק, יחד לחמנו כתף אל כתף, עמדנו במשימות המבצעיות המורכבות שהוצבו לנו למכביר, היית לי חבר ואיש עצה. אני מעביר לך היום את הפיקוד על הבית, על המשפחה. אלו הם ימיך, אלו שעותיך, במקום בו עברו חיי וגם חייך. תודה לך מפקד הפיקוד הרצי, ולכם בסיוק וסער מפקדי האוגדה, על פיקוד משתף וחופש פעולה, על גיבוי דרישות גבוהות וחניכה״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות