fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבא לא מפסיק להיות חסר

בימים אלו המילים והמוזיקה של מאיר אריאל לא מפסיקים להדהד ברדיו, ועל רקע המצב החברתי והביטחוני נשמעים רלוונטיים מתמיד. במלאת 15 שנים למותו, מספרת בתו, שירז, על החור השחור שנותר בה מאז שהלך לעולמו וסבורה שאילו היה בחיים, הוא היה כותב עוד כמה בתים לשיר המושמע "עברנו את פרעה"
הפעם מופע אינטימי לזכרו. מאיר אריאל (צילום: רפי גולדמן)
הפעם מופע אינטימי לזכרו. מאיר אריאל (צילום: רפי גולדמן)

מחר ב"כל הפרדס": 15 שנה למותו של מאיר אריאל

"החיסרון שלו מורגש כל יום ויום, חסרות לי הבדיחות הקטנות והשיחות הנהדרות שהיו לי איתו. ברור שאין משהו שממלא את החור הזה, אבל אני באופן אישי לא חווה את המוות כסוף פסוק. אבא אמנם מת במובן הפיזי, אבל מאוד מורגש בממד הרוחני. אני יכולה לדבר עם אבא שלי כל יום, ואם אני מתרכזת אני גם יכולה לשמוע את התשובות שלו ולהבין ממנו רמזים", כך אומרת שירז אריאל, בתם הבכורה של תרצה ומאיר אריאל שנפטר לפני 15 שנים.

"כילדה לא הרגשתי שאני גדלה בבית מיוחד". מאיר אריאל עם הבת שירז והנכד עידן צילום: תרצה אריאל
"כילדה לא הרגשתי שאני גדלה בבית מיוחד". מאיר אריאל עם הבת שירז והנכד עידן צילום: תרצה אריאל

ימי אריאל
שירז אריאל, בת 46, שמתגוררת בפרדס חנה, עדיין מתמודדת עם קושי הפרידה מאביה, המוזיקאי הענק, המשורר שהשפיע וממשיך להשפיע על דורות של ישראלים. את הילדות העבירה בקיבוץ משמרות שבו נולד אביה. "כילדה לא הרגשתי שאני גדלה בבית מיוחד. הרגשתי ילדה כמו כל ילדה בקיבוץ. מה שכן הרגשתי זה שיש לי את האבא הכי מוזר מכל האבות. הוא תמיד היה שונה למרות שכמו כולם בקיבוץ הוא היה קם לעבוד, עשה את העבודה שלו וחזר הביתה. הוא ואמא שלי היו מהזוגות האחרים בקיבוץ", היא מספרת.

"מאיר עשה מילואים בצוות בידור שלוש, ארבע פעמים בשנה. החל משנות ה-80
הוא נחשב לזמר האהוב של החיילים. יש לו גם כמה שירים שמתארים סיטואציות
צבאיות כמו 'לילה שקט עבר על כוחותינו' ו'פלוגה בקו' וייתכן שהשדרנים
השונים מוציאים שירים מסוימים של אבא שמתאימים יותר לתקופה הזו"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות