fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש למה לחכות: תיאטרון ביכורים החמישי בחנוכה בחדרה

במסגרת התיאטרון, שיימשך שלושה ימים, אפשר יהיה ליהנות משלוש הצגות בכורה ומהצגת ילדים אחת במחירים מיוחדים
טובת המערכת | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
טובת המערכת | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה

בחנוכה הקרוב ייערך בחדרה תיאטרון ביכורים החמישי. מדובר בפרויקט בהובלת סטודיו במה, המרכז העירוני לאומנויות הבמה והתיאטרון, שמציג 3 הצגות בכורה נושאות פרסים.
התיאטרון ייערך השנה בימים שני עד רביעי, 26 עד 28 בדצמבר, באשכול הפיס בבי"ס מדעים ואומנויות בחדרה. ערב הפתיחה (שני, 26.12, 20:00) יכלול טקס פתיחה במעמד ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, ואת ההצגה "טובת המערכת" מאת ראם אהרוני בבימויו של רן בן שושן. ההצגה השנייה תהיה "טריו אקרובט" (שלישי, 27.12, 20:00) מאת משה עזוז בבימוי ריקי אסור. בערב הסיום תוצג ההצגה "כמו פרפר" מאת חי אליהו בבימוי שיקמה הופמן-זיו, ולאחר מכן ייערך טקס הסיום והצגת הזוכים.
צוות השופטים השנה כולל את ענקי הבמה אמנון וולף, דון לני גבאי ויוני זיכהולץ, כאשר הם יחד עם המנהל של התיאטרון, אופיר רוזן, יחליטו על ההצגה הזוכה והשחקנים הזוכים.
בתיאטרון השנה תוצג גם הצגת בוקר לילדים, "איתמר צייד החלומות", ביום שני, 26.12, בשעה 11:00 בבוקר.
מחיר כרטיס לכל הצגה עומד על 30 ₪ כאשר ניתן לרכוש כרטיס משולב לכל שלוש ההצגות במחיר של 75 ₪. המחיר להצגת הילדים הוא 35 ₪. את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר עיריית חדרה.
אופיר רוזן, מנהל סטודיו במה, שמנהל את התיאטרון ומפיק את האירוע יחד עם מחלקת האירועים של אגף אתו"ס: "בפסטיבל ביכורים החמישי יוצגו שלוש הצגות איכותיות במיוחד. מדובר בצוות שחקנים מוכשר ואני משוכנע שהקהל החדרתי ייהנה מאוד ממה שיראה. בכל שנה מרגש מחדש שאנחנו מצליחים להרים את הפרויקט הזה בחדרה ולהביא תרבות לעיר. אני רוצה להודות לאגף אתו"ס ששותפים בהפקת הפסטיבל".

 

טריו אקרובט | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
טריו אקרובט | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
כמו פרפר | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
כמו פרפר | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות