fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זמן אשכול": בוקר של חוויה בסינמה סיטי חדרה

"זמן אשכול", בוקר שכולו תרבות, חוויה והרחבת הדעת במתחם הסינמה סיטי בשיתוף המחלקה לאזרחים ותיקים בעיריית חדרה.
זמן אשכול- בוקר של חוויה בסינמה סיטי | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
זמן אשכול- בוקר של חוויה בסינמה סיטי | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה

בשבוע שעבר נערך בסינמה סיטי חדרה "זמן אשכול" בשיתוף המחלקה לאזרחים ותיקים בעיריית חדרה. במהלך הבוקר, הצופים השתתפו בחמש הרצאות קצרות של מרצים מובילים אשר ירצו בסמסטר האביב שיחל השנה בחודש מרץ. ההרצאות הן קצרות בסגנון TED ונתנו הצצה לכל עולמות התוכן והידע של הקורסים שמציע "זמן אשכול".
רויטל פוקס, מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים: "אני מברכת על שיתוף הפעולה עם צוות 'זמן אשכול', האירוח היה חם ומכובד, שחשף בפני ציבור האזרחים הותיקים עוד אפשרויות להרחבת הידע, פעילות מעניינת המעשירה את שעות הפנאי ופעילות התורמת לאיכות החיים".

ראשונה הרצתה ד"ר קרן אור-חן, שדיברה על נושא השינה והחלומות וכן על עולמות הידע, כמו תורת המשחקים, קבלת החלטות בתנאי אי ודאות, שפת גוף ועוד. ד"ר קרן אור-חן מרצה ותיקה במתחמי הסינמה סיטי השונים בכל רחבי הארץ, ובמרץ יתחיל הקורס החדש שלה – "תורת המשחקים ככלי רב עוצמה לחיים טובים יותר". בין הנושאים שעליהם תדבר ד"ר אור חן הינם תקשורת בינאישית והסודות הצפונים של תורת המשחקים.
שנייה עלתה לבמה אורלי אלדובי, שסיפרה על מיכאלאנג'לו, סיפורו של גאון. אורלי אלדובי ליוותה את הרצאתה במצגת מרהיבה ובדוגמאות מוחשיות שליוו את ההרצאה על קצה המזלג. אורלי אלדובי תרצה ב"זמן אשכול" בסינמה סיטי חדרה החל מחודש מרץ ותדבר על "ערים של אמנות: הנסתר והגלוי". מסע תרבותי מרתק אל ערים נבחרות, העשירות באוצרות אמנות שעיצבו את תרבותן. ביניהן: רומא עיר הנצח, לונדון מהארמון לרחוב, פריז כעיר אמנות אקטואלית מתמיד ועוד.
בהמשך הבוקר שמענו את הרצאתו של ערן אולניק, שדיבר על הרגשות שמנהלים אותנו וכיצד הם משפיעים עלינו בהתנהלות היומיומית שלנו. ערן אולניק הוא מאמן בכיר ומנחה לזוגות ויחידים ליצירת יחסים עמוקים ומשמעותיים. הוא יחקור במהלך סמסטר האביב, יחד עם המשתתפים, את הפרמטרים הנסתרים שמשפיעים על איכות ורמת הקשרים בחיינו. בקורס יתקיים דיון מרתק על פסיכולוגיה של מערכות יחסים ולאחר כל הרצאה יוקרן סרט באורך מלא, שמתכתב עם הנושא של כל מפגש.
אחריו עלה לבמה גדעון מיטשניק, איש מודיעין ותיק, שגילה לנו סודות מחדרי המודיעין. בהרצאתו גדעון מיטשניק נתן דוגמאות לפרשיות מרתקות בתחומי המודיעין. בסדרת ההרצאות בסמסטר האביב הוא יספר על המודיעין כקו ההגנה הראשון של מדינת ישראל ועל "מודיעין מחוץ לקופסה".
ההרצאה האחרונה הייתה של המרצה איתי עניאל, חוקר מוח ומומחה לשיפור הזיכרון. איתי עניאל הדגים עם המשתתפים כמה טכניקות לשיפור הזיכרון. במהלך סמסטר האביב הוא ירחיב ויקנה לקהל כלים מעשיים וטכניקות מתקדמות, שיאפשרו לאמן ולתרגל את המוח בצורה נכונה כדי לזכור במהירות ובקלות את כל מה שחשוב לנו.
בסמסטר האביב שיתחיל בחודש מרץ, בנוסף לכל אלה, יתקיימו גם קורסים העוסקים בתרבויות עולם בראי הקולנוע. קורסים שהם מעין מסע קולנועי ותרבותי מרתק מסביב לגלובוס, אל חברות אנושיות, פילוסופיות ואמנויות מגוונות. חלק מההרצאות מלוות בהקרנת סרטים באורך מלא, העוסקים בנושאי ההרצאות.
בנוסף, יתקיים הקורס המבוקש "מועדון טרום בכורה בקולנוע", בו יבחרו מומחי הקולנוע של הסינמה סיטי בסרטי איכות טרם יציאתם לבתי הקולנוע. לפני כל סרט תהיה הרצאה בת 45 דקות של מרצים מתחומים שונים, בהתאם לנושא הסרט הנבחר.

זמן אשכול- בוקר של חוויה בסינמה סיטי | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה
זמן אשכול- בוקר של חוויה בסינמה סיטי | צילום באדיבות דוברות עיריית חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות