fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני הסגר: ניצחון גדול לנוער של פרדס חנה

הקבוצה גברה על עירוני קריית אתא מהליגה הלאומית ועלתה לשלב הבא שייערך לאחר הסגר הכולל
ניצחון גדול לקבוצת הנוער של פרד חנה | צילום: מאיר מרדכי
ניצחון גדול לקבוצת הנוער של פרד חנה | צילום: מאיר מרדכי

מדינת ישראל נכנסה לסגר כולל וכך גם הכדורגל הישראלי הושבת לחלוטין כולל מחלקות הנוער אבל עוד לפני כן השיגה קבוצת הנוער של מועדון ספורט פרדס חנה הישג ענק כאשר עלתה לשלב הבא בגביע המדינה לאחר ניצחון 2:3 בחוץ על עירוני קריית אתא.

פרדס חנה אומנם משחקת בליגה הארצית וקריית אתא בליגה גבוהה יותר אבל חניכיו של אילן צרפתי הציגו נחישות והקרבה בכדי לשמוח בסיום.

פרדס חנה הגיעה למשחק לאחר שלא התאמנה כעשרה ימים לאחר שאחד משחקניה נמצא חיובי לקורונה. השחקן הלוהט של פרדס חנה-כרכור במשחק הזה היה שחקן ההתקפה חריג הגיל, אסף וייזמן, מלך שערי הקבוצה בשתי העונות הקודמות.

בדקה ה-24 חילופי מסירות בין גל פרץ לגל ברזילי הסתיימו בהגבהת כדור של ברזילי לרחבה, שם הכדור פגש את אסף ויזמן שכבש בבעיטה לרשתה של קרית אתא והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

שש דקות מאוחר יותר היה זה התור של אסף ויזמן לפרגן במסירה לגל פרץ, שכבש בשער בבעיטה מהרחבה והכפיל את יתרונה של הקבוצה האורחת ל-0:2. בדקה ה-35 הקשר האורח, מוחמד גרגור, ביצע עבירה שחייבה שליפת כרטיס צהוב שני והותירה את האורחים מפרדס חנה בעשרה שחקנים במחצית.

 

"הישג ענק ושאפו ענק לשחקנים"

במחצית השניה קרית אתא ניצלה את יתרונה המספרי, כדי להשתלט על המשחק והפעילה לחץ על מנת לחזור למשחק. בדקה ה-76 מסירת רוחב לעברו של יאסין חוסיין, הסתיימה בשער מצמק בבעיטה מהרחבה לרשתה של הקבוצה האורחת. בדקה ה-84 הגבהת כדור קרן של תמיר שני בסיוע הרוח הסתיימה בכיבוש שער שוויון 2:2 ששלח את הקבוצות להארכה.

קרית אתא יזמה מהלכים להבקעת שערים, שלא עלו יפה, אך לעומתה התקפה מתפרצת של של הקבוצה האורחת הסתיימה בהכשלה בסמוך לרחבת ה-16. בעיטה חופשית מדויקת של אסף ויזמן הסתיימה בכיבוש צמד לזכות השחקן, שסלל את דרכה של קבוצתו לניצחון 2:3 ולהעפלה לשלב הבא של גביע המדינה.

צרפתי סיכם: "מדובר בהישג ענק ושאפו ענק לשחקנים. עברנו תקופה קשה ואני שמח שהעבודה הקשה השתלמה בניצחון יוקרתי".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות