fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הנוער של מכבי נתניה ניצחה את מקבילתה מטוברוק

קבוצת הנוער של מכבי נתניה ניצחה בשבת האחרונה את היריבה העירונית בית"ר טוברוק בתוצאה 2:1 ולמעשה סגרה חשבון מהסיבוב הראשון, אז ניצחה טוברוק 1:3.
מהאוויר. ירין חסן צילום: רולנדי ברנשטיין
מהאוויר. ירין חסן (צילום: רולנדי ברנשטיין)

בעקבות מותו הפתאומי של יצחק לם ז"ל, אביו של בני לם, עלו שחקני נתניה למגרש כשהם עונדים סרטים שחורים. לפני שריקת הפתיחה עמדו הקבוצות דקת דומייה לזכרו. במקומו של לם על הקווים עמד עוזרו יוסי טוויל. מכבי שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה תוך כדי הפגנת משחק אגרסיבי ונחוש. בדקה ה-35 שלח הקשר אביב אברהם כדור לחלוץ הקבוצה נור ביסאן שמול השוער לא התבלבל וקבע 0:1. שלוש דקות חלפו ונתניה המשיכה בדרכה, המגן עאמר ביסאן הגביה כדור מצוין לרגלו של עדן בן משה שהעביר כדור רוחב לירין חסן וזה מהאוויר בעט כדור חזק וקבע 0:2 לנתניה במחצית.

במחצית השניה המומנטום נמשך ונתניה המשיכה להגיע למצבים שלא נוצלו. רק לקראת סיום המשחק הצליחה טוברוק לצמק את התוצאה, וגם אז לאחר טעות של שוער הקבוצה דין גל. בסיום חגגו שחקני נתניה את הניצחון והקדישו אותו ללם שאף שוחח עם שחקניו בסיום המשחק והודה להם על המאמץ. נתניה מדורגת במקום השמיני במרחק של ארבע נקודות בלבד מהמקום החמישי. שלושה שחקני הקבוצה השוער דין גל, החלוץ נור ביסאן והמגן עאמר מסראווה זומנו לסגל נבחרת הנוער.

מהאוויר. ירין חסן צילום: רולנדי ברנשטיין
מהאוויר. ירין חסן (צילום: רולנדי ברנשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות