fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתיחת הליגות הנמוכות: שני נצחונות והפסד אחד, לקבוצות בפרדס חנה ואור עקיבא

מועדון ספורט פרדס חנה ומכבי אור עקיבא פתחו ברגל ימין, בית"ר פרדס חנה הפסידה במשחק

פתיחת הליגות הנמוכות

בסוף השבוע החולף, נפתחו סוף סוף הליגות הנמוכות. ומועדון ספורט פרדס חנה, שנמצאת בליגה ב' ומשחקת במחוז צפון ב', פתחה את העונה ברגל ימין. עם ניצחון ביתי, על קבוצת הפועל עין סהלה. הקבוצה של אורי צ'אושו, שמרה על רוב הסגל מהעונה החולפת. ואף החזירה את החלוץ המצויין איתן יואש. הקבוצה פתחה לא טוב, וספגה בדקה ה-72. אבל ביצעה מהפך בתוך שמונה דקות. כאשר בדקה ה-80, קבע מאור מלכה שיוויון. ושמונה דקות מאוחר יותר, כבש גל חסן את שער הניצחון.

מכבי אור עקיבא, מצדה, פתחה גם כן את העונה עם ניצחון חוץ חשוב על הפועל קריית חיים. בתוצאה 2:1. רון מדינה, העלה את אור עקיבא ליתרון ואליאור וקנין הכפיל את התוצאה בתחילת המחצית השנייה. וכך, הצליחו בקרית חיים קריית חיים לצמק, בדקה האחרונה של המשחק.

בית"ר פרדס חנה, לעומת זאת, המשחקת עם אור עקיבא בליגה ג' מחוז שומרון, הפסידה במחזור הפתיחה להפועל קריית ים. בתוצאה 3:1.  המאמן של בית"ר פרדס חנה, בר כהן, ממשיך להתבסס על השחקנים הצעירים מהעונה שעברה. אליהם צירף את מושיקו בלביליה: ששיחק בעבר במועדון הספורט של גבעת אולגה, וגם בהפועל חדרה ועירוני רמת השרון. בלביליה, היה גם זה שכבש את השער היחיד לפרדס חנה.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות