fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עתידו של מימר ובחירת השחקנים: אורן גולן עונה לאוהדים

רגע אחרי המשחק מול אשדוד ורגע לפני מכבי נתניה, עונה היועץ המקצועי של חדרה לשאלות

ביקורת רבה מופנית מאז תחילת העונה, בקרב אוהדי הפועל חדרה, על התנהלות הקבוצה. ועל העומד בראשה, אורן גולן. עיקר הביקורת, מופנית כלפי בניית הסגל. ונוגעת גם לקרדיט הגדול לו זוכה המאמן, שרון מימר. רגע לפני סוף הסיבוב הראשון, עונה גולן על כל השאלות הבוערות.

 

יש לנו עתיד מקצועי עם שרון

הפועל חדרה בתחתית הליגה. אז למה לתת קרדיט למאמן שרון מימר?

"לעשות שינוי, זה דבר לא פשוט. מכמה היבטים. האחד, הוא הנושא הכלכלי. להזיז אנשים בעלי תפקיד, שמקבלים שכר, הוא עניין בעל משמעות משפטית/כלכלית. והפועל חדרה, היא זה מועדון קטן. ששורד מידי שנה בליגת העל. לפני שהופכים את הקערה על פיה, צריך לבחון את כל ההיבטים. אני חושב ששרון מימר הוא מאמן טוב. הוא הוכיח זאת גם בשנים קודמות, בקבוצות אחרות. התשובה שלי היא כזאת: אם היה פה מאמן אחר, והיינו נקלעים לאותה בעיה, הייתי לוקח את שרון מימר ‘להציל’ את הקבוצה. אז אם יש לי כבר את שרון מימר ביד, למה צריך להחליף? אני חושב שיש דרך אחרת. הקבוצה כבר משחקת טוב יותר,  והיא מאוזנת יותר. יש לנו עתיד מקצועי, ביחד עם שרון. אני אוכיח את זה בקרוב מאוד. ואת הכסף שהיינו אמורים להוציא על החלפת מאמן כזה או אחר, נשקיע בשחקנים טובים יותר. שיעזרו לשרון להביא תוצאות טובות יותר".

 

לא מתערב בהחלטות

אתה מתערב למימר בהחלטות מקצועיות?

"לקחתי את אורי גוטמן, כשהיה עוזר מאמן בליגת העל. ונתתי לו להיות מאמן ראשי. לקחתי את ניסו, כשהוא היה מאמן נשים ומאמן נוער. כשאתה לוקח מאמנים צעירים לתפקיד כזה, אתה יכול וצריך להוביל אותם יד ביד למטרות. כאשר אתה לוקח מאמן כמו שרון, שהוא מאמן עם ניסיון שעבר המון בליגת העל, אז לבוא ולהגיד לו איך לשחק ולהיכנס לדקויות האלה, זו בעיה. ופגיעה בחשיבה של המאמן. אתה יכול לייעץ, לפתוח לו את העיניים או להעיר. אבל בסופו של דבר, מי שקובע את ההרכב בהפועל חדרה זה רק המאמן. כך קרה עם אורי, עם ניסו וכמובן גם עם שרון. עם שני המאמנים האחרים הייתי יותר מעורב בקבלת ההחלטות. אבל שרון, לוקח את האחריות כשצריך. אני מעורב בהחלטות, אבל בסופו של דבר אני לא מטיל וטו. אלא אם כן, זה נגד רוחו של המועדון. כמו שקרה עם מאמנים קודמים. כל עוד שרון מאמן את הפועל חדרה, הוא מקבל את ההחלטות הסופיות".

 

אני לא מקבל שכר

האם המצב המשפטי של ראש העיר ישפיע על הקבוצה?

"הפועל חדרה לא שייכת לעירייה. הפועל חדרה, שייכת לעמותת הפועל חדרה. ונתמכת על ידי העירייה. אני לא רוצה להתייחס לתיאוריות עתידיות. ראש העיר עושה עבודה מדהימה. גם בעיר חדרה וגם למען המועדון. אני לא מכיר ראשי עיר שתומכים ככה במועדון כדורגל. העתיד של הפועל חדרה, תלוי בהפועל חדרה. במה שהיא תעשה ובהישגים אליהם היא תגיע. כמובן שהעירייה נותנת תמיכה גדולה ועצומה למועדון. אבל המועדון ימשיך ויתפקד כרגיל, בכל מצב. ואני מאמין שגם צביקה גנדלמן ימשיך להיות ראש העיר לעוד המון שנים. מבין 14 הקבוצות בליגת העל, אנחנו הקבוצה היחידה  הנתמכת על ידי עירייה וחיה בצורה עצמאית. אין לנו בעלים פרטי, שיש לו כיס רחב. ואנחנו מתמודדים, שבוע אחרי שבוע, מול קבוצות שהתקציבים שלהן הם פי חמישה או עשרה מאיתנו".

יש טענה שאתה מקבל שכר במועדון

"שמעתי כבר בעבר, שאני מקבל הון עתק בהפועל חדרה. לצערי, המועדון לא יכול לשלם שכר. ובקושי משלם שכר למי שהוא מחויב. יש המון אנשים טובים שנמצאים במועדון הזה בהתנדבות, אני מתחיל את השנה החמישית שלי במועדון. ואני לא מקבל שום שכר. תרמתי לא מעט, מבלי להיכנס לסכומים. צריך לזכור שלקחתי את המועדון הזה כשהיו 12 אוהדים ביציע, בליגה א'. אף אחד בעיר לא רצה לגעת במועדון הזה. כך שלא היה מנוס, בתחילת כהונתי כיושב ראש, מלהשקיע כסף פרטי במועדון. העירייה, ביחד עם ראש העיר צביקה גנדלמן, השתכנעו ונתנו תמיכה כלכלית. הכסף הושקע ומושקע בצורה נבונה".

 

אין שום זלזול

יש הרגשה בקרב האוהדים, שהמועדון מזלזל בהם

"אני מאוד עצוב לשמוע את האמירה הזאת. לקחתי את המועדון הזה לפני חמש שנים, היו פה 12 אוהדים. על מה אתם מדברים? איפה הזלזול? באתי לכאן בליגה א', לא היה פה כלב. היה פה מדבר. לא היו אוהדים, איפה הייתם חמש שנים? על איזה זלזול אתם מדברים? אני נסעתי לכפר כנא וטירה עם שני אוהדים באוטו על מה אתם מדברים? הוצאתי אוטובוסים ששילמתי עליהם מכיסי להסיע אוהדים בליגה א' שיבואו לראות משחקים, איפה הייתם? אביזרי עידוד, אני תורם מבוקר עד ערב. רק כדי לתת חיים לכל הדבר הזה שנקרא קהל. שילמתי כרטיסים למשחקים בשביל האוהדים, שיבוא לפה אוהד אחד שיגיד לי, שהפועל חדרה זלזלה בו".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות