fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנשה זלקה: "לא הכל חייב להיות או הכל או כלום"

קפטן הפועל חדרה ממתין בצוותא עם שאר השחקנים לאישור לחזור לאימונים ולצאת מחל"ת. לקאו נמצא בבידוד

שחקני הפועל חדרה יצאו בתחילת השבוע לחופשה ללא תשלום כאשר במועדון ממתינים להודעה של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות לגבי חידוש האימונים והליגה.

במועדון החדרתי החליטו כי ישנו צורך כלכלי להוציא את השחקנים לדרוש חלק משכרם מביטוח לאומי וזאת מכיוון שעוד לפני השבתת הליגה אז אימוני חדרה הושבתו בשל התפרצות הקורונה בתוך המועדון עם 15 נדבקים. למעשה בחדרה ביקשו מהשחקנים כי יירשמו החל מחודש ספטמבר ורוב שכרם יתקבל מביטוח אומי.

בינתיים שחקנים רבים ואנשי הצוות המקצועי החלו להביע את מחאתם על כל שטרם הגיע האישור המיוחל לחזרה למגרשים. בין האנשים נמצא גם קפטן הפועל חדרה, מנשה זלקה, שהעלה פוסט ובו כתב: "החזירו לנו את הספורט! אנו שחקני הכדורגל מבינים את גודל השעה והאילוצים הכרוכים בה. אנחנו בני אדם, יש לנו משפחות וחברים ואיננו מנותקים מהמציאות הקשה אך לא הכל חייב להיות או הכל או כלום.  אפשר לשחק כדורגל! נשמור מרחק בין האימונים. נלבש מסיכות לפני ואחרי האימון/משחק. נעבור בדיקות כשנצטרך. והכי חשוב, נספק שמחה ועניין לכלל האזרחים בתקופה הקשה הזאת. בע״ה שנקבל השנה: הגיון בריא, בריאות לכולם , מועדים לשמחה".

אגב כל השחקנים שהיו נדבקים לקורונה כבר החלימו כאשר רק הקשר עומר לקאו נמצא בבידוד לאחר שנמצא חיובי בבדיקות של הנבחרת הצעירה של ישראל בשבוע שעבר.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות