fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורן גולן: "התוצאה מול אשדוד טובה להפועל חדרה"

בחדרה הודו כי סבלו מעייפות לאחר התיקו מול באר שבע ומרוצים מתוצאת המשחק

מרוצים מהתיקו הביתי

ראשי הפועל חדרה, יצאו מרוצים מהתיקו הביתי מול מועדון ספורט אשדוד. ואף הודו, שחלק גדול מהשחקנים התקשו לשחק משחק שלישי בתוך שבעה ימים. כאשר במהלך השבוע, סיימו בתיקו גם מול הפועל באר שבע. היועץ המקצועי של הקבוצה, אורן גולן, שוחח עם שחקני הקבוצה לפני המשחק. וציין, כי הוא מצפה שהקבוצה תיקח שש נקודות בשלושת המשחקים. עד תום הסיבוב הראשון.

לאחר המפגש אמר אורן גולן: " השחקנים של אשדוד, באו אחרי שבוע של מנוחה. ואנחנו, הגענו אחרי שלושה ימים שבהם נתנו השחקנים הכל, מול באר שבע. אז התוצאה במשחק הזה, היא טובה להפועל חדרה. בשל המצב שהקבוצה הגיעה ממנו. מגיע קרדיט לשחקנים שלנו, על ההשקעה. ואנחנו צריכים לצבור עוד נקודות בקופה".

מי שהמשיך להציג יכולת גבוהה במשחק שהיה, הוא הקשר גלעד אברמוב. שבמשחקים האחרונים, הפך למנהיג של הקבוצה, במרכז השדה.

ולקראת המשחק מול מכבי נתניה, ביום שלישי הקרוב, מקווים בחדרה שהקשר מקסים פלקושצנקו יחזור לסגל. הקשר, כבר ערך אימון מלא עם חדרה. אך במועדון, החליטו שלא לסכן אותו מול אשדוד. וכאמור, הוא יחזור לשחרק עם הקבוצה מול נתניה. החלוץ מרשל אודה, התלונן אתמול על מכה חזקה שספג ברגלו. אך ההערכה היא שיהיה כשיר ליום שלישי.

מי שנותר מחוץ לסגל בחדרה, הוא הקשר עומר לקאו. וכפי שפרסמנו בחדשות חדרה במהלך השבוע האחרון, בקבוצה לא פוסלים פרידה משני שחקנים זרים. כבר במועד ההעברות הקרוב. ונראה כי גם הקשר שהגיע כמושאל, מעירוני קריית שמונה, יעזוב את חדרה.

במועדון השרון כבר הודיעו לנציגיו של הקשר, שיחפש לו קבוצה חדשה. אך מאידך, הובהר כי במידה ולקאו לא ימצא קבוצה בהתאם לדרישותיו, הוא יעדיף להמשיך בקבוצתו הנוכחית.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות