fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סניף ארומה שערי חדרה במראה חדיש לאחר שיפוץ מאסיבי

סניף שערי חדרה של רשת ארומה ישראל עבר שיפוץ מקיף ומציג לוק חדש, ומעתה – הסניף כשר!
משופץ וכשר. סניף ארומה שערי חדרה. צילום: דודי מוסקוביץ
משופץ וכשר. סניף ארומה שערי חדרה. צילום: דודי מוסקוביץ

בארומה שערי חדרה מקבלים את החורף כמו שצריך, עם לוק חדש, מטבח כשר וגם, הפתעה-הפתעה, אמנות על הקירות.

סניף ארומה בשערי חדרה התחדש לאחרונה עם מראה חמים ונעים, תוצאה של שיפוץ מקיף שנעשה בו. את פני הבאים מקבלים שולחנות עץ עגולים בהירים, ספות כחולות, חלונות שמכניסים את אור השמש החורפית פנימה ואווירה נעימה ומזמינה. ואפשר כמובן לשבת ברחבה שבחוץ, בין עציצים ופרחים לרוב.

התפריט של ארומה שערי חדרה מציע בין היתר מרקים מעולים, כולם ללא אבקת מרק וחומרים משמרים, כולל מרק אפונענע, שכשמו כן הוא – משלב בהצלחה יתרה בין טעמה העדין של האפונה לתיבול המנטה של הנענע. עוד בתפריט – מבחר מאפים (כולל נטולי גלוטן), ארוחות בוקר, סלטים טריים, סנדוויצ'ים מושקעים (אפשר גם בגרסת לחמניית ביס) וטוסטים, וכמובן הקפה המשובח והמוכר של ארומה.

סניף ארומה שערי חדרה. צילום: דודי מוסקוביץ
סניף ארומה שערי חדרה. צילום: דודי מוסקוביץ

ארומה שערי חדרה הוא סניף כשר, ועל כן סגור בשבת. הבעלים של המקום, חן בדוסי, חדרתי שורשי מגבעת אולגה שצמח ברשת, מסביר שבעיר ובסביבתה ישנם לא מעט תושבים שומרי מסורת ודתיים, שחיפשו מענה לצרכיהם, וכעת ניתנה בידם האפשרות להתרווח בנחת בבית קפה איכותי, חדשני, וכאמור כשר.

יצוין, כי סניף ארומה במתחם המיקס אינו כשר ונותר פתוח בשבתות.

רשת ארומה ישראל תומכת באמנות ישראלית דרך AROMA ART, פרויקט שבו מציגים אמנים צעירים את יצירותיהם בסניפי הרשת. האמנים מקבלים במה ייחודית ומקורית להציג את יצירות האמנות שלהם, והלקוחות נהנים מהמהלך בזמן שהותם בבית הקפה. הסניף בשערי חדרה מציג כיום את תמונותיו של הצייר ישי עשירי, והלקוחות מוזמנים לא רק להתרשם מהציורים אלא גם לרכוש אותם.

לסיכום – סניף משופץ בלוק עדכני ומזמין, ומטבח כשר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות