fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמחה גדולה בלשכת ראש העירייה

אז מי היה בכותל, מי חגגה בפריז ומי בסרילנקה. הכל בברברה
מזל טוב. דרך חדשה. שולמן וכראדי
האירוסים של שולמן

לרגע הזה חיכו כולם. שלמה שולמן, העוזר האישי של ראש העיריה ובנו של דויד מנהל ועדת הבחירות בנתניה התארס עם סתיו כראדי. את המסיבה ערכו בצניעות בבית פרטי בנוכחות ראש העירייה מרים פיירברג איכר, טובה כץ, בני אפריים, הדוברת סיגל שמבירו, שלי דניאל, מיכל שחף ועוד. שיהיה במזל טוב.

אלבינה נגורני צילום אורן מדרתכירו את אלבינה נגורני, בת 24 מכפר יונה. בקיץ היא נהנתה בחוף הים, במקצועה היא סייעת לרופא שיניים. בלילות התראו אותה כברמנית ובעיקר היא אוהבת לרקוד.

צילום: אורן מדר

מגי שמבירו. יוון

מגי שמבירו עשתה את החג ביוון. לבית הכנסת היא הלכה בסלוניקי וגם טיפסה למנזרים התלויים. יוון קיבלה אותה יפה.

שגיא בר עוז והמשפחה ברייזר

שגיא בר עוז טייל עם המשפחה בצפון בצומת כח  ברייזר בר לקחו רייזר אך בכדי לראות את העגורים שהגיעו לאחרונה ונחתו כאן באלפים נסעו במיוחד אגמון החולה.

משפחת שרטוב באגמון חפר

משפחת שרטוב גל יעל והבן רכבו על אופניים בשבילי עמק חפר והגיעו לאגמון חפר לראות את השקנאים.

אלינור מושקוביץ שוק מחנה יהודה

ד"ש מהכותל מוסרת אלינור מושקוביץ שביקרה שם עם משפחתה וחגגה גם בשוק מחנה יהודה.

מיקי ז'אן בכותל

גם מיקי ז'אן ומשפחתו עלו לירושלים לכותל.

אורגד ושריפי בבאר חנה

לא בכותל אבל ב"באר חנה" ברמת פולג החזיקו חבר מועצת העיר אהרון אורגד וחברו עו"ד ניסן שריפי את הלולב הכי ארוך בישראל, וכנראה גם בעולם באורך 3.5 מטר, ואת האתרוג הכי גדול השוקל 3 ק״ג.. את אורכו של הלולב יש לייחס למשפחת לייכטר ממושב הזורעים ואת האתרוג מהרב המקובל דוד באשה מצפת.

אתי כהן חטב בפריז. תמונה מסרט

המורה המקסימה מתיכון אלדד אתי כהן חטב חוגגת יום הולדת בפריז. "קומדיה צרפתית" היא קראה לתמונה היפה הזאת עם חברתה הפסיכולוגית ד"ר ג'ודי קצמן, שיכולה להיות פרומו לסרט צרפתי. הצלם: בן כהן

זיווה וולף טלי מולנר וחברות בטברנה

זיווה וולף – לוי מרמת פולג השתתפה ביריד החלומות של נתנאלה-יוון (לשעבר מנתניה) שהתקיים במרכז עזריאלי בחולון. היא היתה אחת מ-100 יצרנים ויבואנים מכל הארץ. בארבעת ימי היריד השיקה וולף-לוי והפיצה את המותג שלה  ZiVIK . אז החברות מפולג הגיעו לפרגן וישבו בטברנה יענו סלוניקי.

בולמש ואלי קליין

זה שחבר מועצת העיר אפריים בולמש עושה הליכות וריצות בכל שבת בחופי העיר את זה כולם יודעים. השבוע בריצת החג שלו הוא פגש את אלי קליין. היה להם משהו משותף לדבר עליו: שרות צבאי.

גלית דרסה ויטנאם ותאילנד

גלית דרסה שיטרית בעלה וחברים חזרו ממסע של 23 ימים. הם חרשו את וייטנאם וקינחו בתאילנד. המזרח הוא גן עדן ותאילנד אף פעם לא מאכזבת.

חגית גרבי סקורה סרילנקה

אז נשאר במזרח. חותרת הסאפ המורה מאלדד גלית גרבי סקורה יצאה לסרילנקה לתפוס גלים. מה זה גלים, על הרים היא גלשה. חוויה.

נורית גאון אקס אן פרובאנס

השגרירה שלנו בפרובאנס נורית גאון שעשתה לשם רילוקיישן ממשיכה לרתק תיירים ישראלים ובכל פעם מפתיעה אותם בסיורים שלה. כל סיור מסתיים בקינוח מתוק. מקרון שמעת?

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות