fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי דניאל: "המטרה היא אחת – לעלות ליגה"

כך אמר המנכ"ל החדש של מכבי נתניה עו"ד רועי דניאל בראיון מיוחד עם כניסתו לתפקיד
רועי דניאל (רותי ברמן)
רועי דניאל (רותי ברמן)

מה לא נאמר על הקיץ המשוגע שעבר על מכבי נתניה. אם עד לפני שלושה חודשים אוהדי הקבוצה היו פסימיים, אחרי הקיץ הזה נראה כי יש אור בקצה המנהרה.

לאור הזה קוראים אלי שגב ויוסי מאור. מדובר בבעלי עסקים אמידים שבכוונתם להחזיר את הקבוצה חזרה למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי.

למעט השינוי המקצועי הגדול, נתניה עברה עוד שינוי מרתק. לראשונה מזה מספר שנים מונה לקבוצה מנכ"ל חדש, עו"ד רועי דניאל. ההגעה של דניאל לא תגרע מהעבודה של הבעלים בשנים האחרונות גיל לב וקובי בלדב. מצד שני, דם חדש בהנהלת נתניה ושיתוף פעולה בין השלושה אמור לתת לנתניה בסיס ניהולי נכון לשנים הבאות.

מבחינתו של דניאל מדובר בסגירת מעגל. דניאל תושב נתניה שימש בתחילת דרכו כדובר האגודה ולמעשה מכיר אותה מצוין. כעת, כשהוא בתפקיד ניהולי מקווה דניאל להוביל את הקבוצה להגשמת למטרותיה הרבות.

בראיון מיוחד מספר דניאל על התוכניות ומעביר את ההתרגשות מהמשחק הראשון של מכבי נתניה כאשר הוא בתפקידו החדש. ראוי לציין כי הראיון נערך מיד לאחר המשחק הראשון של הקבוצה מול בני לוד בו ניצחה נתניה 0:1 משער של קובי חסן.

מה המטרות של מכבי נתניה העונה?
"אם אתה מדבר על העונה ,המטרה היא אחת – לעלות ליגה. ברמה הניהולית המטרות הן רבות כשבשלב הראשון נבנה מחלקת שיווק שתפעל, בין היתר, להביא את כל 'אוהדי הספות' לאצטדיון, לגדל דור חדש של אוהדים, לגייס ספונסרים ולחזק את הקשר עם האוהדים".
אומרים שבגלל שיש העונה תקציב הגדול, הקבוצה חייבת לעלות ליגה, אתה מסכים?
"אנחנו כבר זוכרים פרויקטים כאלה בקבוצות כדורגל שהשקיעו מעל כולם ובסופו של דבר המטרות לא הושגו. ברור שגם כאן, הכסף הוא רק אמצעי להשיג את המטרה אבל הוא לא מספיק. דרושה כאן עבודה קשה והפנמה שהכסף והשמות לא ינצחו את המשחקים. הקבוצות יבואו למשחקים נגדנו עם מוטיבציה כפולה ומכופלת ממשחקים אחרים והקבוצה צריכה להיות ערוכה לכך".
ואם הקבוצה לא תעלה העונה זה יהיה כישלון מבחינתך?

"זה יהיה כישלון של המועדון כולו. יחד עם זאת, מבחינה אישית אני יודע שההנהלה נתנה לצוות המקצועי את כל הכלים הדרושים להשיג את המטרה הזאת".

הראיון המלא עם רועי דניאל יתפרסם ביום רביעי (25.9) בעיתון "חדשות נתניה"

רועי דניאל (רותי ברמן)
רועי דניאל (רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות