fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העירייה הורתה להפסיק רישום דו"חות חניה

במגרש חניה שטרם הוכשר ולא סומן המשמש את לקוחות שוק רמלה לוד
נראה כמו מגרש חניה בתשלום? צילום ארנה אביקזר

בעקבות תלונות של תושבים על רישום דו"ות חניה במגרש חניה מאולתר ליד שוק רמלה לוד באזור התעשיה הישן הורתה ראש העירייה עוד באותו יום לבטל רישום דוחות חניה על אף שהמגרש אושר על ידי ועדת התנועה.

"ראיתי את תלונותיכם הרבות בנוגע לדוחות שנרשמו היום במגרש החניה הצמוד לשוק רמלה לוד" כתבה והסבירה: "ראשית, ביקשתי לקבל הסברים מיו"ר ועדת התנועה סגן ומ"מ ראש העיר אלי דלל מדוע אישרה הועדה חניה בתשלום בשטח שאינו הוכשר כמגרש חניה ראוי. בתוך כך, הורתי להפסיק את האכיפה במגרש עד להכשרתו והתאמתו כראוי. יש לציין כי בעלי מדבקת תו תושב חונים בחינם בחניון. דו"חות החניה שנרשמו יבחנו פרטנית בהגשת ערעור למחלקת דוחות חניה".

רוב בעלי המכוניות לא תארו לעצמם שהמגרש מוגדר כמגרש חניה בתשלום: "ראשית המגרש נראה כמו אתר בניה. אין בו אספלט ואין סימונים, זה מגרש שכולו כורכר ובורות מים. כמו כן לא ראינו שלטים המציינים שהמגרש הפך להיות בתשלום. דברים כאלה צריך לפרסם בראש חוצות, אבל קודם כל יש להכשיר אותו כמו שהכשירו את המגרש ליד הרכבת עם אספלט וסימונים וכחול לבן ולא לעשות מחטף ולגזול כספי אנשים פשוטים שבאים לקנות לילדים בגדים לחורף. אני לא העלתי בדעתי שמגרש עלוב כזה הוא בתשלום". אמרה תושבת כפר יונה שהגיעה לקניות בשוק רמלה לוד.

לתושבי נתניה בעלי תו תושב- החנייה חינם בכל אזור התעשייה למעט רחוב פנקס. לתושבי חוץ חמישה שקלים לשעה.

נצלו את האוטובוס המונציפאלי לקבל שרות להנפקת תו תושב. זמני האוטובוס ומיקומו באתר העיריה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות