fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פופ ארט צרפתי בנתניה

ישי קלמנט מנתניה מקבל השראה מאנדי וורהול ומציג בכל העולם
ישי קלמנט צילום פרטי

במסגרת לימודי הקורס ל"תקשורת שיווקית" במחלקה למנהל עסקים ושיווק במרכז האקדמי רופין מתקיימת בכל שנה תחרות קמפיינים הקשורים לחברה וקהילה. התלמידים: קלי דהאן, אורון ברגה, רון משגב ואריאל חיימוב סטודנטים בשנה ב' התבקשו לקדם עסקים של עולים חדשים. הארבעה בחרו בעולה מצרפת, אמן פופ ארט שמתגורר בנתניה, נתקל בקשיי קליטה ועושה מאמצים לקדם את העסק שלו

קלי דהאן: "במהלך לימודי הקורס נפגשנו עם ישי קלמנט, עולה חדש מצרפת המתגורר בנתניה, אספנו וניתחנו מידע, שמטרתו הסופית הייתה העלאת קמפיין שיווקי לקידום העסק. נחשפנו לסיפור מרגש על אמן המוכר מאוד באירופה ובארצות הברית שרוצה להגשים את חלומו העסקי בארץ, למרות כל הקשיים".

ישי קלמנט והסטודנטים

קלמנט, 45 הינו אמן פופ-ארט צרפתי המוכר בשם clem$. הוא עלה ארצה לפני חמש שנים ומתגורר בנתניה יחד עם אשתו וארבעת ילדיו.

קלי דהאן: "הוא לימד את עצמו בגיל צעיר לצייר, וכבר בגיל שבע התחיל לעבוד על יצירותיו. למרות שהאומנות היא מרכז חייו, ישי נאלץ לנטוש את תשוקותיו למשך שנים בגלל סיבות שונות. למרות שהתרחק מהיצירה, האומנות תמיד היוותה חלק משמעותית בחייו, והוא החל להתגלגל בעולם המוזיקה במסע לא שיגרתי, שגרם לו להבין שהוא חייב לחזור לתשוקה הגדולה בחייו, ולהתמסר כולו ליצירתו האמנותית".

הוא חזר לצייר ומאז הוא לא מפסיק. השראתו העיקרית היא אומנות הפופ והרחוב והוא אוהב לקבל השראה מאמנים ואייקונים כמו אנדי וורהול.

קלי דהאן: "ישי מפרק דימויים של תרבות עכשווית תוך שימוש באירוניה ובמגע המכחול האישי שלו. עבודותיו צעקניות ומאופיינות בצבעוניות ייחודית, הן מסתובבות ומוצגות ברחבי העולם. בכל מפגש עם עבודה שלו, בין אם זה על קיר במשרד, ובין אם זה גרפיטי ענקי על בנין נטוש, הצופה מקבל את חווית הצבע והשוני שהוא מכניס ליצירותיו, שלדבריו פשוט מוסיף צבע לשגרה שלפעמים נראית אפורה ומשעממת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות